Tuesday, October 27, 2009

Oh tidakkkkkkkkkkk !!

Baru sebentar tadi aku dipanggil oleh bos , En Z :) Berbincangan tentang system baru yang akan bermula tak lama lagi ..



OMGGGGG!! Tahu tak yang apa dikhabarkan ?? Telefon office telah dihad kan penggunaaan nya ! Ini semua sbb bil melambong lambong sejak kebelakangan ini , jadi company mengunakan system baru ini tok mengurangkan bil dan mendisplin kan staff staff agar tidak menggunakan fon office sewenang wenang nya! Maknanye ; AKU DAH TAKLEH SUKA SUKA CALL ORG LUAR A.K.A BER GAYUTT !! Huwaaa aaa!!!
tak boleh nak call korang dah weyhh ! Macam mane ni , tak leh nak gosip dah , tak leh nak dgr cite korang da , tak leh nak merepek merapu dahh! Woitt leh gile aku mcm ni bhai , kalu setakat nak layan Myspace, Facebook,and Blog ni mmg leh sewel la jawapnya .Memang la still leh guna , tapi semua kena record . Kantoi la mcm ni ! :( Apa nak buat nihh ?? Hurmm , *pikir jap* buat muka sedih lahh .. Pastu joget jap lahh , HAHA .. Kesudahannye , kalu Dato' takde jawapnya aku tido je lah, blh ??
Ok ok , jangan stress lin . Benda kecik je kott , banyak lagi benda nak kena pikir ! Dah dah , PEACE YAWW!! :D Susah susah sgt ,tulis je surat perletakkan jawatan ! berhenti je la Cik Lin oi ! :)


P/S : Terima kasih kepada pelakon pelakon photobucket di atas :) Anda telah menyerikan karya saya kali ini , saya bosan sbb tu rajin mencari gambar anda di photobucket! :DD Hehe!



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



Tak sabar nak jumpe mereka esok !!! :D

. Kawan . Sahabat . Geng .

No comments: