Thursday, October 15, 2009

Terkilan

Semua plan Holiday telah dibuat , dan semua telah sepakat pegi ths week . Semua urusan telah dibuat , semua rancangan telah diatur , seolah olah nak pegi lama . Padahal beberape hari sahaja . Nampak nya aku still tak berasa happy , tak tahu kenape . Kalu aku ckp pon bukan blh ubah semua nya tapi tak mengapa .Mane destinasi kali ni ea ?Bukit bukit ke ? Gunung gunung ke ? Pulau pulau ke ? Tasik tasik ke ? Kata angah nnti kite pk kan, kaedahnya ari ni nak pegi ari ni nak pk ke ?? Tak pe lah , kali ni kite buat percutian koboi . HAHA :DD Tujuan post kali ni just nak minta maaf sgt sgt kat Isyam , ths week wedding kakak die and aku tak leh tolong . Of course aku akan dtg walau apa cara sekali pon . Tapi tu la ,aku takdpt nak tolong seperti yg diharapkan . So SORRY ! And kepada 3 org sahabat yang membuat Open House sabtu ini ;

Dear friend: Lin lin , Anda dijemput ke rumah terbuka idul fitri
aziantie hussin@ ezy at bla bla bla bla bla
Date: 17 oct 2009 (sabtu)
11pm until 4pm. See ya =)

Lyana: Sabtu ade g memane ? klu xd ,dtg umah k. 9 mlm.mkn2 skit..
klu kau ade hal,it's ok babe!

Mell & Rieni: Please do come to our openhouse on 17th. Starts at 2pm and ends at 9pm. At bla bla bla bla bla .Alternative way, use DUKE .

Sorry syg , tak dpt join :( Terkilan sgt tak dpt jumpe korang ..

Hope Oliday kali ni dpt mengubah mood aku :) Semalam ,aku meluahkan sikit kat kakya . Thanks kakya sudi dgr :DD Aku mmg memerlukan seseorang , tapi biarkan dulu la . Aku masih dpt handle sendiri . Kawan kawan jgn bg comment touching ea , Hehee~ Aku baik baik aja donggg.. Anyway , Congrat kat Isyam ; die da naik pangkat taw :) Wahh ... kalu kat FOS tu da pakai baju biru lah kan. Hurmm....rezeki die kan , tgok la sapa sangka keje promoter pon ada wawasan ! :D Aku bangga ngan ko syam , ko tak kesah apa org ckp . Ko keje keje dan terus kerja , Alhamdulilah skrg ko da dpt apa yg ko nak .Aku je masih begini , menunggu bos memberi kerja . Arghh ... B O S A N !


Kakwen! jgn asik suruh buat cite lawak ea , blog nie bukan masuk blog raja lawak pon ?!! :) Tak selalu nya badut akan buat lawak , sekali sekala badut pon akan menanges melihat diri die yang tidak terurus. Kesiannnn kan ! Alya jolly single skrg ,bile da single biasa la . Sure sure la tukar number fon kan , mase bg msg tu aku pon tak sure Alia yang mane satu ni . HAHA :) Dgr dgr skrg dlm tempoh mengenali seseorang ,siap minta pendapat aku lagi.. HAHA .Take time lahhh syg , aku sure keputusan ko yg ini paling bijak tok hidup ko . Apa yang penting kau da sedar apa yang berlaku :)) Alia kecik sorang tu pon dlm masalah ,kalu tulis blog tahu nak sedih je. Aku ni risau die tu , da la jauh .Kalu dulu aku pening ngan masalah die , skrg aku pening mcm mane nak tolong die .Tapi takleh nak buat apa la ,ada sebb semua tu berlaku . Tapi ada kemungkinan ke semua yg berlaku tu ,balasan tok perbuatan kau dulu dulu ? No comment . Kuat ea Alia :) Dan nanad saya semakin tiada berita , nampak nya die appy ngan life die . Baguslah .Nad , dun worry aku okayh . Kalu de tekecik hati ke terbesar hati ke , aku still leh control lagi ;) *nampak aku senyum tk ?*


Tira lagi la aku tak pasti cerita die ,ye ye aku selalu msg die . Tapi takde apa cite la kot , die mungkin still mcm dulu . Rindu nak dgr die membebel , itu la ini la . Ada je soalan soalan merepek nak tanye ;) Makcik semoga kau dpt keje kat AIA tu ea , senang aku nak jumpe ko ! ;D Aten sayang , u jgn pk pk sgt pasal minah bawah umo yg gile tu ea . Kalu u terlalu memikir kan benda tu , nnti sbb benda tu jugak u gado ngan faqthee . Korang da cukup manis kot, takhadap pon die nak ckp u apa . Okayh ? Psl hal hal lain tu , semua kan pulih sendiri nnti .

PERASAN TAK BLOG KALI NI MCM UCAPAN NAK SAMBUT RAYA SEKALI LAGI JE KAN . HAHA :) ADA KEMUNGKINAN LAHH !! TOK DEEPAVALI , ANYWAY HAPPY DEEPAVALI KEPADA SEMUA PEMBACA PEMBACA . ALAHHH RELAX LA KATA SEMANGAT 1 MALAYSIA :DD

P/S : Kepada mereka mereka yang mempunyai masalah skrg , anggap je la ia permulaan dalam kehidupan agar anda tidak pernah lali untuk mencari jalan penyelesaiannya :) Chayokk chayokk!!