Tuesday, November 10, 2009

Happy Anniversary (:

6th Anniversary !
Ejan&
&Yin

Selamat Ulang Tahun Sayang

by Imran Ajmain


Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu


Yang selalu memberi

Ingin sekali sekala jadi penerima

Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta

Dan leburkan saja serpihan calar derita


Chorus


Selamat ulang tahun sayang

Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu

Harap nanti kita ‘kan bertemu


Selamat ulang tahun sayang

Janganlah engkau tak terbang pulang

Ku nanti penuh kerinduan

Selamat tinggal, selamat jalan


Aku hanya inginkan engkau setia

Kerana setia yang mencipta bahagiamu


****************************************************************


Libra berkata ;

Minggu ini Anda lebih banyak menghabiskan waktu dengan sahabat-sahabat Anda. Entah sedih atau dalam ceria, Anda merasa nyaman dikelilingi dengan sahabat-sahabat. Tips minggu ini jangan cepat menyimpulkan sesuatu, lebih tenang dan berpikir dalam dalam bertindak. Jangan gabrah ya!

Cinta :

Untuk Anda yang sedang bertengkar dengan pasangan atau bahkan putus cinta, jangan biarkan diri Anda terlarut dalam kesedihan seorang diri. Libatkan diri Anda dengan sahabat-sahabat Anda yang akan banyak memberikan Anda support dan semangat.

Aries berkata ;

Minggu ini Anda akan diuji oleh kebimbangan hati akan suatu hal yang berhubungan dengan keluarga Anda. Hal tersebut membuat Anda sulit berkonsentrasi dengan pekerjaan Anda. Jika memang masalah tersebut sangat mengganggu, sebaiknya Anda berusaha untuk menyelesaikannya terlebih dahulu. Seseorang di masa lalu akan muncul dengan tiba-tiba dan membawa kabar mengejutkan untuk Anda.

Cinta :

Pengorbanan memang salah satu benang di dalam sebuah komitmen. Tak perlu mengeluh dan menyesali, hal tersebut sudah menjadi konsekuensi bagi Anda. Lebih baik Anda jalani semuanya dan biarkan mengalir bagaikan air. Kekhawatiran Anda selama ini ternyata tidak terbukti, lebih baik Anda menepis semua pikiran negatif di dalam benak Anda. Si dia setia kok.


Ingat lagi 6 tahun lepas , awk jumpe saya kat KLCC . Padahal da kenal , gedik nak jugak jumpe kat sane . Konon baik la belanja saya coklat , poyo la awak jan . Mula mula mcm mls nak kwn ngan awak, sbb awak kan mat rempit pastu ExBF kawan baik saya plak tu tapi lama lama , Saya syg plak! Saya ckp kat diri saya semua blh diubah kan . Dari dulu sampai skrg , mcm mcm da kite lalui. Susah senang saya semua awak ada , timakasih jan ! Dulu kite susah sikitkan , saya belaja . Duit nak dating pon nak kena minta mak bpk , memalukan betul!! Nasib umah dekat , saving la sikit . Takdpt jalan jalan ,jumpe pon da kire ok . Biasa la budakbudak ! :DD Awak kdg kdg baik , kdg kdg jahat , suka main main . Cube la serius sikit jan . Sampai skrg pun awak masih begitu , saya pon pelik la! Awak ni taknak berubah ke , muka je bermisai berjanggut tapi semua nak saya uruskan . Saya penat la sygg ..Tapi tkpelah , Aten cakap kena bg masa kat pasangan kite , Liyana ckp sbb sayang kena la tahan , Alia ckp ko kire ok ,ko kena bersyukur . Nanad ckp Bg je la jan kat aku kalu taknak . Oh ckp semua senang . HAHA :DD Kalu blh mmg saya nak awak je sampai penghabisan kisah idup saya , tapi mampu kah saya ? Jadi saya serahkan semua Yang Maha Kuasa , IaNya lebih tahu yg terbaik buat saya .Saya redha, Saya akur,... Andai kata saya dan awakk tidak kekal lama , saya doakan awak jumpe yg lebih baik dari saya . Alah mcm ucapan standard je , hehe :) Apa apa la, last sekali saya nak jugak ckp, walaupun mcm malu malu sikit . HEHE :) Awak adalah pinjaman sementara yg terindah buat saya. Sayang jan!



No comments: