Wednesday, November 4, 2009

Istiadat Konvokesyen ke Empat Unisel

YYYEEAHHHHH~ (;

Finally , abis jugak Diploma.
BEST GILERRR KOTT.
Perasaan yang mcm mane tah sehingga aku menitiskan air mata.
Thanks Abah Mak yang banyak bg lin semangat tok study .
Along yg banyak membantu kewangan .
Angah yg banyak bg support even time tu die jauh kat PD
Kwn kwn seperjuangan yg banyak bg tunjuk ajar

tanpa korang mane mungkin aku leh abiskan diploma ni .
and tak lupe gakk kt Bie yang memahami time tu ..

Thanks A Lot babe ! :)


Menunggu Makcik makcik lain bersiap , mmg lambat dan membosan kan . Aku sebok try bulu mata palsu Cik Hana , die mmg pakar bab make up nih . Hasil die mmg mengejutkan , lain kot muka aku , kan kan kan ?? Tapi tak sampai beberape minit terpaksa buka lahhh, aku tak confirdent ngan bulu tu , Kang org ckp Over kang wat malu je kan . So biasa biase je lah :) Simple pon ok kan !


Sebelum masuk dewan kena daftar nama dulu and kena berbaris
tapi kami sempat bergambar lagi . HEHE :) Mase tu banyak benda kelam kabut berlaku , bayangkan la da pkul 1 lebih time tu tapi topi aku masih takde lagi , kat Alya jolly . Ye ye ye aku tahu lah, mmg salah aku sbb tetinggal topi tu kat hostel die tapi mane minah ni pegi lambat sgt tak sampai sampai . Mak die pon risau tk leh masuk dewan lagi . Ishhh ... Alya Alya mane kau ?!! Tuhan je tahu betapa risau nya aku time tu. Adoi ... yang Si Alia kecik ni plak boleh hilang hp kesayangan die. Kesian die doe , tapi die cool mcm takde apa apa berlaku je. Dalam dewan baru nages! Sbr ye alia, nnti beli lain..


Mase dalam dewan.

Yang kat depan sebok membebel .
Kami kat belakang sebok bergambar :)
Adil la kan? :DD


Terima kasih kepada semua yg sudi hadir ,

Specially Damia, Afiq and Bie syg ;)
Sayang korangggg!!


Mulanye aku taknakbalik, pk nak stay sane je . Yela sok da nak ambik gambar ,nak pulang kan jubah n ambik scroll kan . So mls nak balik , tapi bile tengok dorang balikkk . Aku pk takpela aku balikk , so dtg balik ngan Alia :) EHEHE .. Malam leh bergosippp ~ Sampai je umah , ramai plak dok mencuba jubah . Ambik berkat katanya :) Konon konon nya ;

Abah : Master
Bie : PHD
Angah : Degree

HEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHE~


Sayang sayang yg bagi bunga tu THANKS yup! ;)
Love you guys!


From ; Angah


From ; Syam

From ; Dymia

From ; Alia Liyana

From ; Nadd

From ; Hana

Itu sahaja buat kali ini , saya penat . saya butukan istirehat .
blh kan ?


Tahniah dari saya buat semua kwn kwn ! ;)



2 comments:

liyanaKim said...

congrat bebe..
heip best lah pulak dah konvo kan
nak adiah banyak2 ...
tq luangkan masa kamu
baca blog saya

nurlinajohan in the house ! :D said...

tq yana:)
mesti la best .
cepat cepat abiskan study yup!
:DD

tdk mengapa, mengapa blog org adalah fav saya ! :)