Monday, November 16, 2009

Last week so boringgggg,

Hurm..semua plan tergendala!
Tapi tkpe, aku tetap akan bercerita :)


SABTU


Seawal 8 pagi da bangun, punye la semangat nak kalah kan BIRU kan ! padahal game start pkul 10 . Rambut tak kering lag aku da memulakan seisi bergambar ,bukan aku sebenarnye tapi Kami . Kami anak beranak ! :D Hurm, Cik Noni mmg jeles tengok aku bergambar . Die mmg akan turut serta, jadi kami seakan 'baik' lah :) Hakikatnye ,dua dua tgh perang mulut psl bowling. Standart la dua dua nak menang kan . HAHAHAHAAA :D


Sampai je One Utama, pegi breakfast dulu kt Teh Tarik place , Sponsor ok ! So bedal je la, even aku bukan jenis suka makan pagi sgt kan. HAHA :) Tapi services mmg mcm lahanat, gile lembab. Sampai kena sound ngan mak , Ha padan muka kau kan. Org minta lain kau bg lain, mmg dpt la! Huh! Ni la Malaysia, sebok ambik org asing kerja. Bile ckp semua tak paham. Nk suruh ckp Jawa baru paham agaknya!! Lain kali da tahu tak paham, pegi dok dapur !Sebok menyemak kat depan nak ambik order konon. Saja bg aku angin pepagi kan. Hurm...


Lebih kurang pkul 10 , game da start .
Aku hanye POMPOMGIRL :)

Tak banyak gambar la ,aku sebok bersorak memberi semangat.
Nanti la minta kat paparazi yup! :) Keputusan :


Perempuan : 1) Biru 2) MERAH 3) Kuning 4) Hijau
Lelaki : 1) Hijau 2) MERAH 3) Biru 4) Kuning

updated :

*tak tahu kenape kat camera company ni jadi warna Oren lakk.

Balik tu , bie ambik kat KL SENTRAL .Then balik Ampang jap , melawat sanak saudara and sahabat andai . Chey chey chey !! Poyo je kan , bile nak gerak ke Shah Alam hujan plak .So melepak jap la kat umah ,Abah plak takde kan . Sempat la bie layan hindustan ,pelik je die tu tak penah penah layan hindustan . Aku dok borak ngan Angah la , last week kan tak balik . Rasa mcm sebulan je tak jumpe , banyak gosip hangat nih!! :D

*gambar buruk, biasala hp bie ! (:


AHAD

Aku hanye menjadi boneka bodo di Shah Alam, kebosanan minggu ni tidak terluah . Mungkin ini cabaran tok minggu ini ,asal mahu keluar je hujan ,hujan hujan hujannnnn! . Bagaimana ya ?Sudah tentu la naik moto , kalu kereta aku tak kesah sangat la kot! Hurm.. kereta kan roadtax masih mati ,tah bile la Cik Shahrizan nak idupkan. Nasib nasib , plan nak celebrate anniversary pun tergendala. Semua yg diharapkan tak jadi , yg tak diharapan plak dtg. HAHA :D


Muka bie bile dipaksa bergambar ,
bile tak ajak maw .
Bile ajak takmaw.
Gedik la die ni! :)

2 comments:

Anonymous said...

sweet je.okla tub u.sowie sbb i semua tergendala :P

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

eh.bukan sbb u pun lahh.
:) apa la !