Sunday, November 29, 2009

Meow Meow Meow

Hey, My name is Nia lynn ;)


Finally,aku ada kucing sendiri ;) Along bagi; Thanks kakak! Walaupun die tak segebu kucing kucing Nanad . Tak sehebat kucing Nara dan tak setangkas kucing Eda Pinka . Yang penting nya die ada YANG TERCOMEL diantara yg lain lain. Seriusllyy !! :D Gile cute miut , mcm tuan die sikit sikit. HAHA .Nama die NIA ! Sebenarnya aku sendiri tak pasti Nia ni jantan ataw betina ,sbb alat kemaluan die kecik lagi, hehe! Tapi aku letakkan jugak la nama die , tak kesah la. Kalu jantan , apa salahnye nama die Nia . Die kan cuma kucing comel yg tidak bernama , die pasti akur dgn nama yg diberikan. Kan Nia ! :DD


Yin syg Nia sgt sgt , cepat membesar ok! :)

seronok tgok die bermain ;P

org nak baring die pon nak ikot serta ;P

tgok tu, tido lena je ;)

comel kan kan :D
tpi dgr dgr mak mcm tk suka je :(
sedih gile kot, tpi aku akan cube pertahan kan Nia aku!

2 comments:

Anonymous said...

comel.xp kucen aten lg comel.
ayt dengki.hahaha
aten ;P

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

haha :D
ala jelesnye.
aten nak bg i tk.
yg gebu gebu,
aaha