Wednesday, December 2, 2009

50 tentang NURLINAJOHAN



1)Peramah & Sentiasa Riang

2)Tak cantek, tak howt , tak style , tak cun , tak menawan , tak macho TAPI tak la hodo!Hihi~

3)Tak pandai , tak bijak , tak cerdik TAPI tak la bodo !Hihi~

4)Sentiasa menjadi diri sendiri ;tapi keadaan selalu mendesak saya menjadi hipokrit. Maaf!

5)Kalu de org yg baik ngan saya, 10 kali saya akan baik ngan org itu . Tapi 10 kali org itu buat tahi depan saya , Silakan la kalu mahu rasa balasan tahi cair dimuka nya!

6)Baik kadang kadang, nakal selalu ,dan jahat sekali sekala!

7)Pelakon berbakat besar; pura2 saya bahagia ,padahal saya tiada apa apa,KOSONG!

8)Senang bergaul ngan org ramai , tak kire tua & muda

9)Mudah tersentuh ; Air mata banyak dlm badan, itu pasal lah !

10)Agak rajin melipat kain daripada menjemur pakaian

11)Agak rajin mencuci pinggan daripada memasak

12)Agak rajin mengemas bilik daripada mengemas meja makan

13)Sayang Mak & Abah ;Tanpa mereka siapa lah saya,kan

14)Sayang kakak syg byk2, cume dorang je tak tahu(Buat apa nak bgth,nnti asik kena perli je)

15)Sayang Boifrend ;Die banyak mengajar saya tentang kasih&sayang

16)Sayang Kwn sgt sgt ;Ya, Korang semua !

17)Sayang Keluarga tiri saya jugak :) Pelengkap keluarga saya. Hehee~

18)Suka mendengar masalah orang

19)Suka bg nasihat kt org ,padahal diri sendiri 'kongtangkanting'

20)Suka peningkan kepala pada benda yg remeh

21)Suka gelak dan kalu blh taknak berhenti

22)Suka J.Co Donut sgt sgt sgt, tiada yg lain. Pls!

23)Suka Pizza Hut , extra cheese pls! :D

24)Suka lepakk mamak ; Teh tarikkk 1 !

25)Suka menari depan cermin *Habit*

26)Suka menyanyi ; Walau suara sumbang mambang

27)Suka kucingg ; meow meow

28)Suka pegi holiday,tambah2 kalu dpt tgok Pulau/Pantai.Tenang je!

29)Suka colour terang

30)Suka buat benda hasil tangan sendiri

31)Suka berborak , mulut saya tidak penat utk bercakap

32)Benci jerawat

33)Benci ubat ubatan

34)Benci air suam; eeerghh!!

35)Benci org berlagak hot, tapi hakikatnye HAMPEHH!

36)Benci budak baru nak UP, tolong la kau tu bawah umo okayh!

37)Benci kwn tikam dari belakang ,pls la!kalu berani tikam depan lahh!

38)Benci bile takde duit :( , Money plsss!!

39)Benci perpisahan ; Ia membuatkan saya 'down'

40)Benci tuduhan tanpa bukti! F***

41)Benci manusia yg pentingkan diri sendiri; Oit, kt dunia ni bukan ko sorang je yg ada! Pk lah org lain sikit!!

42)Benci lelaki yg suka menindas kaum wanita yg lemah

43)Benci kes kes rogol, terutama dikalangan kanak kanak!

44)Takut pada kematian :(

45)Takut pada kegemukkan

46)Takut pada perubahan

47)Takut pada kegagalan ,kerna saya tak suka repeat benda yg sama

48)Takut jatuh cinta dua kali, xmo perasaan itu! plss :)

49)Takut Cicak ; Geli weyh!

50)Takut hantu ; Ya ,aku lemah semangat (Penakutlah senang cite)


Ada sapa sapa nak tambah ?
Silakan
, saya terima setiap pendapat org secara positive! :)





2 comments:

liyanaKim said...

ko cute lah, even ada posen2

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

haha :)
timakasih atas keikhlasan anda.
:D