Tuesday, December 8, 2009

busuk wangi

Semalam, hari Isnin. Mak start cuti seminggu , ye lah cuti tahun. Pegi die antar balik aku kena lah balik sendiri. Seperti biasa,aku mmg mampu berdikari. Naik bus sampai KL Sentral then ambik KTM ke station Petaling.Kali nih org tak sesak seperti biasa, cuti sekolah barangkali. Tapi bile tak sesak, ada jugak ganguan lain. Apa lagi kalau bukan pencemaran udara , Kalu asap bus aku blh terima lagi kawan! Tapi kalu pencemaran udara dari ketiak org , sorry lah. Aku mmg mengaku kalah. Tak tahan rasanya, mula mula aku sbr lag .Layan kan je bau itu sambik ber 'msg' dengan yg tercinta ;


B : Elok2 naik bas tu, kalu org gatal jgn layan

me : Gatal apa nya b, india sebelah ayg ni busuk laa.pening kepala!

B : Normal la tu syg. hehehee

me : Normal bendanya, aku nak temuntah da ni b oi!

B : Skrg kna tahan. Standby la plastic ye,dia pown manusia. hehe

me : Manusia pengotor.Bodo! Menyusahkan org je k****g nih!huh!

B : Rilex la, Apa2 pown sabar k. B sentiasa ada n lyn, kuatkan semangat. hahahaha

me :Ngek la b nih, b pun 2 kali busyuk masyam sama je ngan dorang.haha :D


*blh plak die buat lawak bodo ,aku ngah panas ngan bau badan manusia .Sesuai la ngan tajuk kan, mula mula busuk.bile dpt msg die jadi wangi. hehe :) *buat muka gedikk*




No comments: