Friday, December 4, 2009

Cuti Akhir tahun


Yeahhhh, cuti saya dah approve !
Kawan kawan ,cuti saya akan bermula pada 24hb dec 2009 sehingga 4hb jan 2010

Lama kan, kire kire 2 minggu jugak laa. :DD
Best best, saya masih tiada perancangan yg menarik.

Cume yg bermain di fikiran saya, saya mahu cari part time.

May b di Hotel tempat lama saya berkerja :)

Ye , saya mmg tidak penat utk berkerja.

Itu kan pengalaman namanya, pengalaman berfaedah.

Money money money



Aku saje je guna pelbagai colour,
itu tanda nya aku GEMBIRA.haha!


2 comments:

Anonymous said...

tahniahh
dah lama x melawat blog kamu neyh
dah berkaler <3 <3 <3
byk betul perubahan kan...

hehheheh
tahniah dpt cuti..
camtue boleh dtg melawat ku kan?
bosan duk umh
utk pengetahuan linlin
ku dah pegi 3 intervw ( kya tau baru sikit je)
tp doakan ea...

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

haha :D
tima kasih sudi melawat.
:))

hurm..
blh saja.mmg hajat ingin bertemu.
tpi tunggu saje bile sudah kurus.
hahahha :DD
ok ok,
semoga kakya cepat cepat dlm kerja yg terhebat di dunia. ahaha :)
miss u kakak!