Thursday, February 18, 2010

Im backkkk ,

Eceeh eceh, dah mcm diva plak tajuk blog kali nih. hee~ Jangan perasan blh tak cik lin ooi, hihi. So , mcm mane cuti panjang kali ni ? seronok taakkk kwn kwn ? Wahh wah , rasanya tak sampai seminggu kot cuti , tapi mcm mcm dah jadi ni . Hmmmm.. okay okay nad tk suka aku ckp hmm! ;)


Mesti peminat peminat blog ni sebok nak tahu apa aktiviti aku last week kan ? korang kalu tk tahu tak sempurna plak hidupkan . HAHA , gurau lahh !kang de yg terasa hati plak en en .Sayang sayang ku semua , life aku semakin membosankan tak tahu la bile nak pulih seperti dahulu kala. Aku pun da muak nak lalui hidup yg penuh kepurapuraan . ecehh ,lin poyo lah ayat tu! ;) Cuti kali ni bukan je bosan , tambah plak ngan kesihatan yg mcm haram . Sakit tekak je puncanya , pastu datang plak batuk , datang lagi selesema dan dilengkapkan plak dengan demam . Terima kasih , haha .Tapi keluar tetap kuar , jalan tetap jalan , melalak tetap melalak cume holiday je terpaksa ditunda . Paham paham je lah , menteri kewangan taknak keluarkan bajet tok org sakit ! haih.


Tak ingat hari apa , tpi kami berempat pegi ke Wangsa Walk . Karaoke!


Lagi lagi ke Wangsa Walk , sane mcm best lah . Kali ni pegi ngan Sham, tpi tk sempat nak snap picture ngan die. Biasalah Asst Supervisor busy melawat FOS !


Rasa mcm malas nak cerita details pasal cuti tu , skrg pun mood tk berapa nak baik . Biasalah org sakitkan . Ada hajat yg tercapai ,ada yang masih tertangguh . Nama pun lin kan , mmg suka plan plan last minute ni , hee~ Sempat karaokee , sempat tengok movie sesama walaupun kejap aku da K.O , sempat g mall even bukan aku yg shopping , sempat main merajuk merajuk ! haha , No Komen ! * bengong punye sham , kau kalah weh ! :D Kesimpulan tok cuti kali ni... agak mcm babis tpi still de part yg sweet sangat sangat , dah mcm time mula mula nak kenal lah plak ! ditambah plak ngan Mia , Afiq & Sham yang sentiasa ada time aku sakit ni lagi lah buat cuti ni lengkap ! Thanks kawan! Memory dihotel jam 3 pagi tak akan ku lupakan okay . HAHA ! Lalokkk ..


2 comments:

Anonymous said...

hmmm...mest damia seronok pat kuar nan ko je(nada jeles)
hahahaha
^-^


sweet :)

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

anon.please letak nama.
aku ta tao sapa yg jeles nnti.
huhu