Friday, February 19, 2010

Nak sehat



Baru dua hari cuti , ni da cuti balik .

Alhamdulilah.dapat aku rehat .
May b betul lah ckp kawan aku ; aku ni tak cukup rehat agaknya, keje takde lain berjalan je! sbb tu lah demam tak baik baik kan , hahaa~
Tapi kalu aku dok umah bosan plak weh . Aku pun tak tahu la apa yg diri aku nak sebenarnya.
Satu je yang aku tahu skrg ni . PENAT !



*silent*



Minggu ni lin nak rehat ,
Ye lin nak rehat , betul la nak rehat.
Seriuslly nak rehat .
Tak caya sudah lah .
:D

No comments: