Wednesday, February 3, 2010

setia

Kan saya kata , saya ni setia org nya . hikhikhik..
Ingat lagi hp E66 yang saya beli hari tu ? haih , malang tidak berbau .
Ternyata mmg tk de kesempatan saya nak merasa pakai hp mahal .
Tak mengapa lah , mungkin E66 tu menguji saya supaya kekal pada yang lama .
Setia kan saya ? kan kan kan :)
Jadi saya beli lah hp model lama ,
Saya tak kisah kalu ada org ckp saya tak ' up to date' .
Saya kisah apa ? saya bahagia dengan hp murah .
HAHAHA ;)



Thanks to Along & Mak yg sudi tlg tawar menawan dlm peperangan jual beli fon (:

4 comments:

Anonymous said...

hahahaha
x kisah la phone lama
asalkn bole msg n col
betul x? hihihihi

tersangat rindu kamu ...

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

plus snap gambar . HAHA :)
betul betul betul .

saya pun nak rindu kamu.
tapi saya tidak tahu siapa kamu.
haha. siapakah gerangan anda?

Anonymous said...

kenapa x kenal saya?
urmmm kamu ni ramai sungguh kwn..
sampai saya pun kamu tidak ingat...

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

mcm mane nak kenal ,kalu tak letak nama :)haih.