Friday, March 26, 2010

Award


Yahuuuu , first time dapat award tok blog auww.
Tapi ta tahu la Sang Pemberi ni ikhlas ke tak bg award ni kan .haha
:) Apa pon terima kasih ea . Bukan senang senang je auw nak ambik award ni , lepas ambik je dari Pemberi aku ditugaskan menunaikan janji janji yg termaktub dlm syarat syarat yg disediakan . Ala bukan banyak pun syaratnya ; SATU SAHAJA .

Give 7 things about you !
ok ok ,bukan susah sangat pun


1) cupcakes
2) my family && my boy
3) my true friends
4) cat very much * yg comel sahaja okay!
5) holidayyy
6) colours ; blue & purple & soft green
7) myself ;D


Kalu org lain sebok nak bg award ni kat kwn kwn die , aku taknak bg bole ta ?Nak tahu ke sbb apa ? Rasanya ta yah bgth lah kan . Kang ada plak yang tawa hati , makan hati , ta sedap hati dengan statement yg aku bg nnti . hihi :) Takde lah , aku taknak bg sbb.. sbb taknak bg lah , hee~

:DD

No comments: