Monday, March 22, 2010

Bahasa Melayu sayaa



1. Bekas kekasih saya adalah:

Megat ZulfikriNoor

2. Saya sedang mendengar:
bunyi air-con

3. Mungkin saya patut:
mengamalkan pemakanan yg sihat& seimbang agar saya dpt kembali kurus .

4. Saya suka:
hang out ngan kwn kwn saya , tpi mereka .. ?? busy busy busy .

5. Sahabat-sahabat baik saya:
ada ramai * mls nak sebutt ;D

6. Saya tak paham:
kenapa kes buang bayi semakin berleluasa, kalu agak ta nak jaga sangat . Letak lah kat rumah aanak anak yatim ! Bodoo .

7. Saya kehilangan:
Seseorang yg amat amat saya sayangi suatu ketika dahulu , neekk :(

8. Ramai yang berkata:
Saya ni busy mengalahkan YB , padahal saaya hanya menghabiskan 24 jam sehari saya di mamak je . Yb lepak mamak plak ? ;D

9. Makna nama saya:
Cahaya kehalusan / kelembutan .

10. Cinta itu adalah:
Sesuatu ciptaan Yang Maha Isa yang tidak ternilai , ia boleh dinikmati oleh setiap manusia tpi utk mendapat yg sejati itu adalah sukarr ;D


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Mengemas office , Puan Nadia lah ! sapa lagi .

12. Saya akan cuba:
menjadi seorang manusia yang berguna kepada semua org disekelilingi saya ;)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sehingga ke akhir nafas ,kan kan kan ?

14. Telefon bimbit saya:
murah je , model lama , tpi saya suka sbb snap snap snap nampak lawaa jee :)

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya bergolek golek selama 5-10 minit dan baru bangun dari katil . haha

16. Saya paling meluat apabila :
tengok bdk bdk baru nak up , mengedik sane sini kat mall . Yang paling ta boleh diterima apabile act mcm SUPERDIVAAA, eeeee !! tolonggglahh dekk oi.

17. Pesta/Parti adalah :
tempat yang mempunyi ramai bdk bdk yg hott dan ia ta sesuai buat saya :D

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Semua kucing kucing yg penah menginap dirumah saya , ta kisahlah die kucing jalanan pun . Die tetap comel di mata saya ,terimakasih .

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
hm, 18 - 21 , ketika itu saaya rasa bahagia sekali . tahu sbb apa ? :P rahsia!

20. Hari ini:
Saya berkerja seperti biasa dan skrg menunggu masa untuk makan tengahari :)

21. Malam ini saya akan:
Menjalankan business seperti biasaa dan menunggu Sang kekasih dtg ke rumah.

22. Esok pula saya akan:
Bangun awal untuk berkerjaa .

23. Saya betul-betul ingin:
Menjadi seorang yg mempunyai matlamat hidup .Oleh itu saya selalu meletakkan diri saya dibawah supaya saaya tidak leka dengan mainan duniawi .Masa itu baru org akan pandang saya kottt ! ;D

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Keadaan tidak teruruss .

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Sudah tentu PUSAT MEMBELI BELAHHH .

26. Makanan Barat atau Jepun :
dua dua taknak bole ? Im Asiann ;D

27. Bilik yang terang atau gelap:
terannggg .

28. Makanan segera adalah:
makanan yang sedang disediakan tapi tidak boleh diamalkan selalu kerana akan mendatangkan kesan yg negative di masa akan datang.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"Okay"

30.Siapa yang anda mahu Tag?
Kamu ! Yee , awakk lah :) buat auww .



No comments: