Thursday, March 25, 2010

Dyesebel


Haaaa, sapa tengok cerita ni ? Astro Prima 105 / Pukul 1230 am sampai 130 am / Isnin , Selasa , Rabu . Actually tu waktu ulangan die la, waktu betul die aku ta tao pukul berape . Kalu petang dah tentu tentu aku ta dpt tengok kan , so tengok ulangan pun jadi lah .

Cerita ni best giler , even nampak mcm ta logik sangat . Tapi layan doe , ada sekali tu aku ta dpt tgok sbb hujan lebat gileer . Tahu tahu je la bile ujan astro kan ta bole tengok , aku jadi tekanan jap sampai ta bole tido kott . HAHAA , baik punye penangan cite pilipino ni . Bayangkan lah , Dyesebel (duyung) sanggup naik ke darat tinggalkan family angkat die tok seorang lelaki yang die cintai , mcm mcm dugaan die kena tempuh sorang die masa kat darat tu ,dah la baru pandai gunakan kaki . Nasiblah die dikurniakan seorang kwn bernama Buboy, sambil die mendapatkan cinta kekasih die ;Fedro . Die jugak cari mak kandung die yang telah menjadi manusia , rupa rupanya Mak kandung die ; Lucia . Ibu tiri kepada Fedro ,Hmm.. itu je lahh kang panjang panjang pun bukan korang nak baca . HAHAHAHA . Tapi seriuslly cite ni mmg best ! Ten star for ths moviee ♥ ♥ ♥ >>>>>>>>>>Dan disebabkan kecintaan yang mendalam terhadap Dyesebel , aku mula membuat research tentang pelakon handalan ini .



Nama die ; Marian Rivera

Lawaa giler kan kan ;D

Auwwww ;)


Notagedik : Nak tahu nama lelaki nih ? haha. Jangan gelakk auww , Nama die ; DINGDONG DANTES :)



No comments: