Monday, March 29, 2010

F*CK


Aku dah ta tahan hidup dlm ketakutan mcm ni .
Aku mahu ketenangan , tolong jangan ganggu aku .
Aku bukan perempuan murah ,diri aku bukan utk dibeli .
Aku ta perlukan semua yg kau beri , tolongg .
Aku merayu , jangan ganggu hidup aku .

Ya-Allah ,lindungi lah hamba Mu ini dari segala anasir anasir jahat .
Aku insan yg lemah , aku bermohon & aku merayu .
Lindungilah Aku dari manusia BERPENYAKIT gatal :(



*ya ya ,ini buat kau yg berdarjat !


4 comments:

liyanaKim said...

weh sapa yang gatal tu

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

Ada lah org berduit yg tahu nak puaskan nafsu die je , sial !

Anonymous said...

wah..ade atok nk kt lyn

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

;/