Wednesday, March 3, 2010

Futsal

Pagi pagi buta buka email , ini yg aku dapat !


Title:Futsal Training @ Sports Barn
When:Wed Mar 3 6pm – 7pm (MYT)
Where:Sports Barn, Petaling Jaya


Last game tok musim bulan ni , lepas ni takde dah . Aku penah lahh nak main game sane sini sebenarnya, tambah plak takde kawan yg masuk kepala . Terpaksa lah aku pura pura memasukkan kepala aku dengan org lamo .hee :) Apakan daya jap lagi ada training futsal , secara tak langsung select pple yg bole main tok ke final . haih , dah mcm perlawanan dunia plak dah. huhu.. Mak kata "tak main takpe , semangat tok umah sukan tu penting" . Malas malas! Tetiba teringat plak zaman kt Unisel dulu , kiteorg team kolor up menang tempat ke 3 auww ! padahal baru je tubuhkan team ni.. Power kan , semua hasil bimbingan coach kami ; Awonn dan pemain handalan kami ; Shedo && bdk bdk yg kuat merepek yg lain. Jom view sedikit sebanyak gambar kenangan ;DD


golkeeper tu


take five aku di belasah oleh Shedo ,
mane taknye masukkan gol pihak lawan. haish lin ni ! :)


Thanks to baju sponsor , eceh :)

Yeah menang, hee :)

Tournament dijangka ths week , hmm .. F***




No comments: