Wednesday, March 10, 2010

Kawan lama :)

Semalam sempat ym ngan Athirah Maksum , alaa rindunya kat die . Lama giler kot tak chat ngan die , ta tahu langsung perkembangan die . Haih, mane tercampak pon ta tao . hee :) Tapi lepas chat ngan die , lega je dgr life die da okay . Cuma keje je lah , standart la tu tiera mane mane keje pun pasti de benda yang tak menyenangkan kita. Hadap je lahh ! ;D Kisah percintaan die ngan Daus ? Hm, semua okay . Semakin akrab , alhamdulillah . Tunggu kad kawen je la ea kwn kwn ku semua ;) Dan yang paling best pagi tadi datang keje , aku tak sabar sabar nak buka email sbb Minah Kecoh ni de email gambar . Mao tengok ? Mao tengok ? Hee .. Aku tak kedekut weh , meh tengok kawan aku yang semakin cun melecun ni . Ecehhh ..



Okay okay , aku pun nak interframe gambar aku gak . Even My Cousin ckp "I benci rambat baru U" ,haha . Aku nak bgth kau yana , ini bukti aku da tak gigit kuku lah weh. Nanti bagitahu sanak saudara auw , anak paklong tak gigit kuku dah ! Hee :D






>>Tunggu gambar Alia dari Indon plak , die baru sampai semalam :)

2 comments:

Anonymous said...

lyn..i suke rmbt bru u.
bru la lain ckit.
huhuhu
t simpan pjg lagi erk :)


aten

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

thanks darling :)