Tuesday, March 23, 2010

Maslina Mokhtar



Setelah 10 tahun kami terpisah di sekolah rendah , kini bertemu kembali di ' mukabuku ' ! :) Thanks FB , actually picture ni dari bulan Januari lagi . Tapi lambat dpt dari Zaana yang study kt bangi ta balik balik plus takde kesempatan nak upload. heehe :) Meh aku kenalkan , Nama penuh die ; tuh kt atas tu . Alaa,kat title tu lahh . Kiteorg panggil die Mas :) Die nih anak polis , dulu masa sekolah rendah . Kalu ta silap aku lah, geng kami bertiga je . Aku,die ngan Irna . Tpi dlm picture ni Irna takde ,die de prob time ni . So ,tkdpt jumpe . Nasib Zana ikott , kalu tak segan jugak aku nak p jumpe Makcik Maslina ni . Giler ta segan , sepuluh tahun kott . Masing masing mesti da berubahh , mane la tahu otak die dah ta masuk ngan aku ke . Mampusss ! Tapi nasiblah semua berjalan dengan lancar , semua still macam dulu lagi . Perubahan ? Hm,ada jugakk . Kali ni die nampak dah banyak ckp sikit , ta tahu la sbb da lama ta jumpe ke atawww mmg betul betul da banyak ckp .. Syookkkk wooo , banyak giler sembang sampai ta sedar org nak kemas kusi meja time tu . HAHA :)



Even da mcm 2 bulan benda ni jadi ,sampai skrg pun aku masih ingat suasana tu . Haih ,bile la boleh lepak lagi mcm tu . Rindduuu giler kott . Apa yang paling besst ,bile aku masukkan gambar2 kt dlm facebook . Adalah dua tiga org dok tanye "Maslina kenal aku ta ?" , "Eh, maslina ni yg anak IPD Ampang tu ea ? aku penah pegi umah die kott dulu .Mane kau jumpe die ?" , "Maslina ingat aku tak ??" mcm mcm lah soalan datang , tu lah gaya nya bile lama ta jumpee . Jadi culture shock kejappp lah en .hee :DD



BFF ~


No comments: