Thursday, April 29, 2010

Tag

Kerja rumah dari Eliana Aziela :)



1. Adakah anda rasa anda hot?
takla hot sangat


2. Wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang!
picture with my besties :)


3. Cerita pasal gambar
banyak yg bole kite tafsirkan dlm sekeping gambar .


4. Bila kali terakhir makan pizza?
last sekali 2 minggu lepas kt giant ,Kinrara .Thanks mom!


5. Lagu terakhir anda dengar
Inikah cinta by Akim


6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag?
Facebookingggg :DD


7. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
Yinn .


8. tag lagi 8 orang

1. Anak Rose Merah
2. Alia Liyana
3. Alia Jolly
4. Aten sygs
5. Nadd!
6. Riri
7. Jumanah
8. Kakak Maslina :)

9. Siapakah orang nombor 1 kepada anda
My Bff


10. Katakan sesuatu kepada org nombor 5
Miss you yawww ,huh :)


11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan bf die lah , haha :) Mr. Lalan .


12. Bagaimana pula dengan nombor 4?
Faqhtee :)


13. Pesanan kepada orang nombor 6..
Cuba cari apa yg kau nak dlm idup kau,
aku tgok kau mcm keliru dengan setiap keputusan yg kau buat ,
hurmm ..


14. Kata kata cinta untuk org nombor 2
Cinta yg datang dan pergi tidak mematahkan semangat kau tok mencari yg terbaik dikalangan yg terbaik kan :) baguslah , manusia yg ta penah give up dengan cinta adalah kauuu ! aku nak bg award la kat ko , hihi :D


15. Adakah orang nombor 6 & 7 ada persamaan?
kulit bersih :) puteh wokk !


16. Berikan 5 sebab mengapa anda harus disayangi
*sbb saya pun seperti insan lain ingin disayangi
*sbb kalu org sayang saya,saya akan sayang org tu balik
*sbb sayang menyayangkan perlu wujud dikalangan manusia mahu pun haiwan.
*sbb apa kau tanye soalan merapu ni ,aku ta tahu nak jawap da weh!!
*sbb aku cun kott , sbb tu aku HARUS DISAYANGI, hahaha!!




Notekaki : Thanks ek makcik , bg tag yg bodo ni .
Pening aku pk nak jawao auww

No comments: