Tuesday, April 6, 2010

Tahu tak ?

tak tahu lah , tak tahu ,
apa yg tak tahu nya lin .
tah la tak tahu lah , hmm..
tak tahu , sorry auww .
tak tahu ni . seriuslly tak tahu .
tak tipu lah, betul betul tak tahu ni .
ye lah , kan da ckp ta tahu tak tahu .
tak pecaya plak , ye ye . TAK TAHU !

Yang aku tahu ;

Eliana Aziela dah p Indon bersama Maksu kesayangannya ♥
Anak Rose Merah busy exam exam yang akan datang ta lama lagi .
Alia Liyana sepi tanpa berita :(
Tiera anak Maksum otw ambik lesen kereta , good luck babe!
Yana & Aina busy ngan life student mereka .
Kakya busy kerja . Eh,bukan bukan . Training lah ..
Ezy baru mendaftar MSU , hope pasni ta tukar lagi .
Tantan & Mya pun silent .
Pijie sudah botak , eee .tak suka tak suka.
Ila dah dpt keje :) Yeahh , da bole kumpul duit tok kawen .hihi .
Aten busy ngan business bpk die , oh okay . Businesswoman kan !
Alia Jolly, even jarang borak tpi die selalu update kes die kt aku .Best best :)

Kalu kisah bdk bdk sekolah aku ;

Semua berkejar kejar nak tunang & kawen ,mungkin kah ini satu trend or mmg jodoh mereka dah sampai ?? Dan yang paling menyerabutkan otak aku bile orang sebok tanye "Kau plak leen bile lagi ? lama sangat tu . bla bla bla " . Okay okay okay okay okay .

Jawapannya :

Aku tak laku




2 comments:

Anonymous said...

tak tau tak bermakna ko tak igt kami kan :)
sweet aje.mwah2 !

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

korang mmg sentiasa diingatan ,
korang plak ta tahu la .
hmm