Thursday, April 15, 2010

Tamat

Majlis Penutupan Kelab Sukan & Reaksi Kumpulan Yasmin

Akhirnya tamat jugak seisi 2009-2010 , keputusannya amat dukacita utk aku tpi adat permainan la kan , ada menang ada kalah . Eceh lin , kecoh lebih lah . haha :) saje je gedik , padahal ta bg apa apa impak pun kt aku . Ada aku kisah nak menang ke nak kalah ? haha .Thanks to Kak aza sebagai pengerusi kelab sukan & AJK yg terlibat , secara rawaknya Undian kali ini berpihak kepada Kak Siti , cayalahh . Tahniah kak :) Kali ni buat sukan best best sikit okay , kalu de oliday oliday lagi cun .hihi .

Keputusan :
Johan > Star Scream
Naib Johan > Optimus Prime
Tempat ke-3 > Bumble bee
Tempat ke-4 > Megatron

Dapat la hemper & wang tunai RM50 :) Jadilah daripada takde and waktu lunch tadi , Ank Bos belanja makan kt AyuThaya Restaurants :) Sedapp giler okay , very class tempat tuh. Wah jakun kejap la anak Cik Noni . Hahaha .Thanks to C.Zifi & Mr Kwek :DD



Sebahagian dari Megatron :)
muka tetap ceria even kalah teruk ,sbb semua ahli kelab sukan dpt Pendrive 4GB.
Yeah , menang kalah semua dapat .booooo~





**********************************************************



Yeah , Anak Rahim dapat baby boy :) hihi .
Tahniah Tahniah ! Esok aku g melawat kamu berdua okay .
♥ Muahhhhx!


2 comments:

liyanaKim said...

johan bukan bapak ko ke. apahal team nye nama lak. haha

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

diam bole ? haha