Monday, May 24, 2010

Euwww, tolong la.


Sebelum aku cite rutin aku tok minggu lepas, aku mao komen sikit pasal Filem kt bawah ni ;l




Filem ini mengisahkan tentang seorang gadis lewat 20an bernama Nik Melati Sukma yang tertekan gara-gara masih lagi belum berkahwin. Pelbagai usaha dilakukan oleh kedua orang tuanya iaitu Fatimah dan Nik Mat bagi membolehkanya bersetuju untuk berkahwin sehingga sanggup mix and match anaknya itu dengan calon yang dirasakan mereka sesuai. Namun Nik Melati Sukma atau Nikki nekad mencari jodohnya sendiri.


SAYANGI DUIT ANDA, JANGAN MEMBAZIRR !!! :/


Notaringkas : Patutla orang malas nak tengok Filem Melayu zaman skrg ni, giler terukkk kot! Jalan cerita mcm apatah, pakaian giler zaman purba punye , harapkan pelakon pelakon je la je lah , tpi still tidak bermutu . Sapa yg tengok wayang tu , sure maki hamun lepas kuar dari panggung mcm aku ngan Angah buat ' "Boooo~ bodo punye cite, abis duit aku!" Bie sayang jangan ckp la ! baru start 5 minit da tido .ZZZzzzzzz (: Disini aku dengan berbesar hati nak bgth korang , Ini adalah salah satu filem melayu yang SYOKSENDIRI.

HM,Please pegi make over bole?



No comments: