Wednesday, May 5, 2010

Hati berbunga bunga


Pagi ni mcm tegerak je hati nak buka blog, ha jaga jaga. Mood nak merepek da sampai weh! :) Tahu tak kenape hati berbunga bunga, ni semua sbb blog My Cousin yg sewel punye post. Anywy thanks ya b, bu suka post awak kali . HAHA ! Pundekkk lu , rajin siot pegi jogging :) Bercakap pasal jogging ni , aku mula terpikir . Yang aku ku
nun nya berdiet ta makan nasi ni,bole ke kurus tanpa tiada exercise? erkk. bodo en! Aku mmg nak sangat ,tpi tu la. I takde kekasih mcm bu awak la yana, Kekasih I mcm EXBOYFRIEND awakk ,kejee kejee kejee .Busan! Abis mcm mane nak kurus mcm ni, penat tao tak tahan diri ta makan nasi , terseksa batin I. HAHA. Alaaa bukan nak kurus banyak pun , 5 kg pun da okay. Bole ta ? Pleasee pleasee :/


Bulan ni da la schedule penuh, sane tunang sini tunang ! dengan kawen lagi , haih :) Besttnyaa, dapat jumpe kengkawan lama . Tapi low confident la kalu jumpe dlm keadaan mcm ni , hm .. Saapa rela ambik lemak lemak saya buat seketika ? hahaha , Kalu org org kurus mesti dorang ckp "Bak lin, bg je la kt aku . Aku teringin nak berisi sikit, stress badan kepeng mcm ni. bla bla bla" Bole ta aku nak kaki je muka kau ? jangan nak poyos sangat bole , hakikatnya kau pun takut kalu dpt badan mcm aku kan, berlemak sana sini . Err , beg plastik betul! Aku kena buat sesuatu ni , ada ta pil pil yg boleh kurus dlm masa yg singkat ? haha , any idea weh ??


*motif letak picture ni ? sbb nak bgth,even pakai baju kurung pun still nampak kegemokkan,so how ?? haha!




2 comments:

liyanaKim said...

lu jeles kan. gua dapat bf fyang nak gua keding macam dia. haha

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

Hahaha,jeles la jugak!