Friday, May 14, 2010

Kerjaya saya terumbang ambing


Nampak mcm kesian je kan tengok tajuk kat atas tu , huh! Tengok minah atas ni lagi la double kesian , huh! Macam orang takde hala tuju je ,huhu .Orang mesti ta dpt rasa apa saya rasa , org mesti ta pahaam . Kalu saya jelaskan secara terperinci pun, korang korang tak akan mengerti . Lagi orang cakap saya tak bersyukur lagi adalah , hm ! ;l Saya jujur ni , SAYA SUDAH MULA BOSAN DENGAN KERJAYA SAYA SEKARANG , SAYA BUTUHKAN SUATU KERJAYA YANG SAYA PELAJARI DI HUTAN SUATU KETIKA DAHULU. Saya mahukan sesuatu yang baru , belajar mencari pengalaman . Bukan buat kerja kerja budak sekolah rendah !


Bos, saya ta minta dinaikkan pangkat ,
saya hanya mahu bos bagi saya sedikit peluang untuk saya mencuba ! :'(








4 comments:

Anonymous said...

ermm kya pun begitu :(
rase dah macam x berguna sudah ...
skrng dah mula nampak jalan mati ...

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

:( kesiannya kite kakya,hmm!

Anonymous said...

naseb kitrg kat sini lg malang
x tau la nape asal kya semua jd cmneyh

Anak Bongsu Cik Shukor && Cik Noni said...

ye kew kakya,kenape ekkk ?