Monday, May 17, 2010

Sakit otak



Setelah seminggu sakit otak memikirkan isu kerja, saaya mengambil keputusan untuk menghabiskan hujung minggu ini bersama keluarga tercinta. Actually takde la keluarga sangat, sbb abah balik Johor. So, tinggal kami adik beradik je dirumah . Sabtu lepas Angah abis keje , kiteorang membusykan diri pegi berjalan ke sane sini walaupun duit masing masing semua tinggal duit syiling je , hihi :) Happy sangat , terasa mcm da lama je kiteorang ta beriadah mcm tu . Bile Angah angin je, semua buat muka cool sbb taknak gado berpanjangan , hee :) Kesiannya aku la , sbb selalu jadi orang tengah . haha !


Angah semangat ini berubah :) Bagus, i likeee !


Ahad seperti biasa ; Hari buat kekasih :)
Ta tahu nak pegi mana , lepas makan Nasi Briani . Kiteorang main bowling kt Ampang point , dan buat kali kedua nya aku kalah . Haih ,aapa lah nasib . Tapi aku puas hati sbb Angah dpt kalahkan Sham, hihi :DD B pula seri ngan aku , mcm mane bole seri tah ! Haissshhhh !! :*)


Lama ta main belon ni , lantak la org nak ckp apa.
Aku main jugak , jakun sekejap bile dapat tiub bebanyak :)


Nampak matang kan kan ;")


END

No comments: