Wednesday, June 9, 2010

Akan datangggg .

Aku ni gemar membelik website website menarik kt yahoo , tetiba terjumpe satu website bestt! Haha . Bayangkan korang bole tgok muka korang utk 20 tahun akan datang , giler hebat IT sekarang ni . Tak payah tunggu tua pun bole tahu mcm mane , huhu . Sempoi la website ni , sapa sapa yang da ada picture kt bwh ni , korang kire beruntung auw. Sebab aku kerajinan nak tahu zaman tua korang mcm mane , Gereekkk seh kwn kwn aku masa tua :) Benda ni bukan nak mengaibkan org okay , just for fun . Ala tolongg la jangan nak terasa , mcm budak budak ahh! :) && Kepada yang takde kt bwh ni , korang nak cuba kan ? kan kan . haha !

Aku tahu ,Jom >
Klik sini !

Kalu la saya masih dengan awak dalam masa 20 tahun lagi ,
begini la agaknya :)




Perempuan Simpanan saya awek muda :)

*blusher pun nampak agi,hihi.


Sapa paling hott dua puluh tahun akan datang ?


10 comments:

Anonymous said...

hahahahha kelakar la muke time tue
fun je tgk muke masing masing ..
hope time tua kite bole keep in touch kn <3

nurlinajohan said...

betul,aku sokong kau annony.
hope sampai de cucu cicit pon still bole buat gathering tgok cucu sapa paling hott. haha!

Anonymous said...

hahahha okey okeyh set !
neyh kakya la

nurlinajohan said...

ouh. sorry kakya.
selalu tulis nama.
kali tkde plak, haha :)

Anonymous said...

jolly : ahhahha. malu la nak komen :)
tp pape pon mang kelakar. hehehe. aku ade gak wat muke2 jaat. hahaha pastu gelak. :)

nurlinajohan said...

ye kewww..
share la website die :)

DiDi said...

hahaha gila la muka ko nenek gila dowh.hahahaha aku pon nk try la.tp kan muka aku msti comel lagi punyaa.hahahahah :p

nurlinajohan said...

euuuuw,tolong la :)
cuba lahhh, nnti post kt blog ko.

lana suhaime said...

WEH,TAH PAPE TAH OUH...hahahaha!
buruk doe da tua.kene g new york skin solution nih awal2,hahaha

nurlinajohan said...

haha.aku rasa mcm cool je bile tua nnti :)