Monday, June 21, 2010

Congratulation Sham

Ths week kiteorang celebrate KEBERTUAHAN sham dpt kerja . Hahaha , mcm kelakar je bunyi kebertuahan tu kan :) tak dapat fikir la ayat yg sesuai, huhu! Hm :) Setelah setahun menunggu akhirnya berbaloi baloi penantian Anak Sayuti ni, dapat pun kerja gov ! Kat mane? Mula mula kt IPD Subang, pastu tak jadi dapat kat Jabatan Peguam Negara,KL. Alhamdulillah , kiteorang semua happy untuk die. Disbbkan itu, jom raikan kebertuahan Sham. haha, lagi sekali ayat kelakar kuar .


Lokasi seperti biasa Rumah Mia, aktiviti kali ni juga seperti biasa ; BbQ ! Tapi kali ni tak buat mlm . Pukul 5 da kena start , ini disebabkan banyak hal hal tertentu selain dari salah seorang tetamu ta bole balik lambat , Adui masih de kwn aku yg makbpk kawal ketat. Hellooooo da 22 tahun kot? Okay ta paham kejap, tapi paham sikit la. Makbpk yg perihatin :) Untung kau Maisara! Hmm. Takmaw cite banyak, tapi aku nak ucap terima kasih kt semua yg terlibat .Tak dpt join reunion budak sekolah , tapi dpt jumpe geng serong sekolah. best! :) ♥ ♥ youuuu .



Taaraaa , Sham ths for you from Me & Huda :)

Guna kipas sangat berkesan okay.

Aku pun nak pose jugak before start, biasalah lin kan ? ;)

. Maisarah, Me , Huda .

Sham, Lin, Maisara, Mia, Huda

Maisara, Mia, Lin, Hazel


Nyum nyum ! Jagung bakar itu paling lazat , aku makan 2 auww. sbb resepi Jihan la ni. Letak mayonis. Adui terliur babe, huhu. Terbaikkk la Aunty Pura! ; ) *mak mia


Maisara darling , susah nak jumpe minah ni. Study jauh sangat, kalu de kt Ampang pun bukan nak jumpe. Huh. Okay okay paham kenape, tkperlu cakap banyak kali :)

Sham muka penat , kesian die :)
"Eh, kata celebrate aku ,tpi aku yg kena bakar semua ni. hukhukhuk"

Tiup cepat la lilin tu Sham

Setelah sebulan aku tak jumpe mereka mereka ini, akhirnya ini la jalan penyelesaiannya :) Sayang sayang ku yg dikasihi, mane ada aku bawak diri , jauhkan diri, merajukkan diri dari korang. Aku ada je, tapi utk seketika ini. Aku harap korang paham kenape aku buat mcm tu :( Sudah sudah, semua da settle kan. Taknk jadi mcm ni lagi, Rinduuuu. Huhu.





No comments: