Monday, June 14, 2010

LBS

Sabtu
940 Pm
Timesquare

>Huda, Acik , Leen & Bie




Dahulu : Novel



Sekarang ; Filem



Yeyy! Akhirnya dapat jugak tgok Lagenda Budak Setan setelah seminggu tahan nafsu :) Huru-hara kt Facebook asik cite pasal LBS jee. Tekanan auw, and hari hari ajak yang tercinta pegi tengok .Tak kira tak kira nak jugakkkk!! Orang lain semua da 'boombangbommbang' cite sampai nages nages , aku baru nak tengok . Tak pelahhh, baru seminggu kott ! Takde la ketinggalan sangat. Hahaha.


Acik kata ; "kau mmg dalam camera jadi puteh ekk ?"

-__-


Taknak cakap lebih , just bole cakap. Siapa ta tengok lagi , bole pegi tengok skrg jugak!! AHAHA, overkan nak suruh tgok time time ni jugak. Apa pun mmg terbaik , Lisa Surihani & Farid Kamil sangat menjadi.



PROMOTE SIKIT :)
Mari tengokkk ; The Karate Kid !

:)

2 comments:

DiDi said...

hensemmm siot farid kamil dlm cerita neh..huaa aku tak tgk lg :'{

nurlinajohan said...

:) Wajib tonton okay didi!