Tuesday, June 1, 2010

Pardon


Versi baik


Saya mungkin bukan yang terbaik ,
Saya mungkin bukan yang sempurna ,
Saya mungkin tidak bermakna ,
Saya mungkin tiada apa apa ,
Saya mungkin sangat sengsara ,
Saya mungkin sedang kecewa ,


Maafkan saya :(


Versi jahat

Aku ni bukan ar baik sangat kan, tpi sekurang kurangnya takde la jahat mcm kau .Aku mmg bukan kawan yg baik utk kau kan , sbb tu tak heran pun aku ada ke tak kan.Ye ar ,aku paham ar skrg kau tgh senang . Aku paham ar , kau bahagia skrg . Takpe ar , ini masa kau weh . Idupkan mcm roda, kau fikir sendiri ar ! Aku takde hal la, kalu ko nak ckp aapa kan . Aku tak kisah pun , wa pk wa sayang lu je der . AHAHA , Apa pun wa minta maaf la weh , wa sakitkan hati lu ke , wa bikin lu mara ke , wa kasi lu semak pk pasal wa ke .


Sorry ah! :(



Lain tak versi org baik dan org jahat ? Mestila lain kan,so korang rasa nak jadi baik ke nak jadi jahat ? Bg aku kalu jadi baik , kdg kdg msg yg disampaikan mcm tak clear sgt . Org zaman skrg byk yg salah ertikan maksud yg diberi , kunun aku nak tiru ayat ayat Kak Fynn kan.Tapi mesti org ckp "tak paham ar!".Better cakap bahasa yg org paham, tpi bile ckp versi jahat . Nanti org ckp "budi bahasa budaya kite" plak. Keliru kan ?



4 comments:

Anonymous said...

adatla manusia acik nak cri slh org lain je.

nurlinajohan said...

hahaha :)

lana suhaime said...

bagi saya versi jahat lagi bagus. :))
go lynn!

nurlinajohan said...

aku pun rasa begitu, haha :)
thanks yna!