Monday, June 14, 2010

An & Sha Wedding

Tahniah kepada dua pengantin baru :)



Akhirnya aku berjaya jugak menghadirkan diri , walaupun pada mulanya kejap maw pegi kejap ta maw pegi . haha ! Betul kata Angah aku ni banyak hal lahh , haih. Damia pun bisinggg. Sorry yaya, wrong planningg! :) Sukanyaaa dpt jumpe budak budak U balik, Rinduuu ooh. Tapi mula mula mcm segan sbb Perempuan Simpanan tak join sekali :( Nasiblah saya ada peneman yg setia, Thanks korang ta lupe aku . Hee ! Lawa Sha time tu, secara jujurnya. Lagi okay dari kat kedah , Kenapa mesti complain lebih leen? Kau lawa sgt ke , haha! Sorry sorry, bg pendapat jeh! :D


Ahad
2o0 Pm

FRIM (Kepong)

>X-Students Unisel






Balik wedding Sha tu tak sempat nak pegi wedding satu lagi kt Taman Melawati , Haih :( Sorry Ila, nasib Mia ta tunggu . Huhu ! So, disebabkan takde plan apa apa. Kiteorang pegi culikk Baby Fify , hee :) Ibu Yin windu giler la kat diee ; tatahu apa tebiat sejak kelahiran fify ni mcm suka plak kt baby , dulu aku la manusia paling takut nak pegang baby :) Alhamdulillah fify mengubah segalanya , bole la practise jadi Mumyyy ! ;) Fify Ibu datangggg !


Bawak dijalan jalan kt Jj ,Maluri . Die happy tengok lampu lampu , mata ta kelip kelip auw. Tapi kesian die kesejukkan , lama sangat kott kt Mall tu. Nasib Jj ada sediakan Baby Room , bole la fify minum susu, tukar pampers :) Sesekali teringat zaman sekolah dulu , Baby room tu la tempat aku & the geng serongg . Hahaha . Adui , sabar je lah! Balik rumah , mama Mia ngan Ayah Afiq plak sampai :) Bestnya,lama tak berkumpul sesama. Uncle Sham je takde :( Kerja kerja kerja !



Okay fify, da lewatt :) Esok Ibu keje , jomm balik :)
Mama Mia antar ekkk !

Mwahh ♥ ♥ ♥ Sayang Fify!

No comments: