Friday, June 18, 2010

Terasa tua

Bile ramai kawan kawan sebaya dah bertunang, terasa plak dah tua
Bile ramai kawan kawan sebaya dah berkahwin, terasa plak dah tua

Bile ramai kawan kawan sebaya dah ada anak, lagi terasa tua.





Tua sangat ke?
Ala baru 22 , muda lagi tu.

Hidup pun baru berjinak jinak nak buat dosa ; )

Apa kesah kalu dah tua pun kan ?

Orang kata "kalu jodoh tk ke mane" ,
tapi ayat tu rasanya ta bole pakai da la.

Tahu sebab apa ?
Jodoh tu pun tahu bosan kot, lama sgt takut jodoh takut nak dtg terus plak.

Tak pasal pasal jadi anak dartu! Opss! : )



Tipulah kalu cakap tkde keinginan ke arah itu kan?
Ke arah mane ? ala fikir sendiri la , malu ah nak cakap! : )

Kau kau kau pun mesti dah berangan angan nak jadi Princess kan.

Mesti bestt, rasa mcm Diva plak org ramai nak snap picture bersama.
"AMBIK BERKAT" katanyaaa! hihi .


Bile dah ada anak , banyak plak kena berkorban utk dia.

Pasti mahu yg terbaik buat si kecil,
Pasti mahu dia membesar dgn sempurna.

Kononnya ; takkan bg die rasa apa yg kite rasa dulu dulu.huh!

Ingat senang ke ?
Kalu dah takdir itu kata terjadi , sapa kau utk tolak?

Zaman skrg plak jaga anak sama seperti buat pelaburan saham.

Susu , napkin , pakaian , ubat ubatan . mahal!
Bukan mcm dulu, belanja RM1.50 pun cukup.



Abis mcm mane ni ?
Ada tak VVIP nak sponsor hidup I sampai tua ? haha.
Ala takyah kecoh sangat la lin, kakak ko dua org ta kawen lagi.
Relaxxx je la nokss ! : )



Nak jadi pengantin rambut gerbang mcm ni bole tak ? Tapi kena lulur tangan kasi serata dulu la, peha I yang besar mcm Fafau tu da bole overline cemerlang dgn corak kembang kembang kt bwh tu . huh !





P/s : Tetiba teringat ths week Fathers Day! Nak bg apa ekk ?


2 comments:

Anonymous said...

mmg rs nak kawen lam masa terdekat
tp pk rumah.
dh ade rumah nak perabut lak.
pastu....
pastuu...
penin2
kekdg rs tak sbr.kekdg takot.
ish...penin.

nurlinajohan said...

HAHAHAHAHA :)
bile dah kawen,semua rezeki datang sendiri . Orang ckp la. saya ta cakap!