Thursday, July 22, 2010

Al-kisahnya

Haha, kemarin aku kerja separuh hari . Semalam aku ambik EL !Best memang best lah tak kerja kan, tapi kepenatan Tuhan sahaja yang tahu ; ( Nak dipendekkan cerita begini , Kemarin hari selasa . Seperti biasa, aku dengan mak turun lunch . Dalam perjalanan memikirkan kedai mana menjadi pilihan tu ,terserempak lah dengan salah seorang rakan pejabat ;


" Kak Noor, kereta parking kat mane ? kalu kat jambatan tu pegi alih cepat . MBPJ tengah buat operasi tarik kereta tu "

Ingatkan melawak, buat bodoh je lah kan. Hahaha


Pastu telefon mak berdering ; haha. sah sah lah betul, tengok muka mak jawap call pun cuak semacam je kan, Aku da siap patah balik ke office sebab dah dapat agak dah. Tengok tengok memang confirm dah tak ada ,hmm. Apa lagi .Muka Cik Noni memang kelam kabut habis lah kan, memang aku lah jadi mangsa .hee

"Okay okay relax mak ,kita halfday harini settle kan benda ni okay "


Dengan pantasnya aku jumpa Bos HR, untuk minta half day ;) hee, then pergi settle kan hal hal bengong tu ah, sana sini kena pergi. Dah macam bola pun ada , hihi ;) Dan akhirnya ; Keluarlah resit saman dibawah Akta kesalahan lalu lintas meletakan kenderaan di bahu jalan . Hihi


Jahat betul aku,cerita macam tak ada perasaan je boleh gelak gelak , siap letak icon smile bagai :) haha. Abis takkan nak menagis plak kan , Sebenarnya sebab bukan aku keluar duit sebab tu cerita macam tak ada perasaan . Bengong punya lin!

Yang penting, kereta mahal mak I masuk suratkhabar weh ! ;)
Glamour kejap kuda hitam mak, hihi . Paper omputeh lak tu , haha.


Okay, buat muka sedih sikit ; (



Hello, aku baru naik lunch .Nak update lagi sikit ;)
Turun lunch tadi rasa mcm famous sekejap, padahal kereta mak yang masuk paper . Tapi dah macam aku & cik noni plak yang masuk paper . Oh Tidakk ! Hahaa, ada lagi gambar kereta mak dalam paper , hihi





No comments: