Saturday, July 3, 2010

Weh!



Awak, sebelum saya mula berbicara .

Saya nak bagitahu awak ,saya bukan budak belasan tahun yang suka bergaduh atau bermusuhan dalam laman web sosial.
Saya cuma mahu meluahkan isi hati saya ,kalau boleh saya nak kita menyelesaikan benda ini secara matang.
Tapi bila saya mahukan hak saya ,saya langsung tak dapat tindakbalas dari awak.Kenapa yaa?
Kenapa awak diam kan diri ? bersuara lah walau sepatah.






Benar saya tekanan dengan sikap pra matang kamu,
Ini yang saya dapat dari seorang kawan?
Saya dituduh tanpa bukti ,
Saya ditipu berkali kali,
Saya dibenci tanpa hati .

Jangan paksa saya mencarut kerana nilai yang sedikit itu.
Terimakasih.



3 comments:

Anonymous said...

npe syg ?aten

nurlinajohan said...

terkilan dengan sikap manusia.

nurlinajohan said...

tahla u.
manusia apa tah ni.
huh.