Thursday, July 8, 2010

Keynote 2010

FynnJamal.
Aku kenal dia dari Perempuan Simpanan.
Dulu ,3 tahun yang lepas .Masa dekat Unisel. Perempuan Simpanan selalu baca hasil karya dia ; puisi , lagu , cerita cinta . Semua lah, hmm :) Dulu aku tak faham, apa yang best pada hasil hasil nya, tapi kalau kau tanya aku sekarang. Aku boleh jawap ; Fynn penyambung warisan A. Samad said.



Dia sangat beruntung kerna punyai jiwa.
Dia sangat beruntung kerna punyai bakat.
Dia sangat beruntung kerna punyai otak yg sehat.
Dia sangat beruntung kerna punye suami yg hebat.
Tapi kalau aku bagitahu dia semua ini ;
Mesti dia bilang "Aku tak ada apa yg kau ada"



Tak mahu cakap banyak , Minta korang kenal dia ;)
Dia manusia biasa yang punyai jiwa yang Luar Biasa
Kalu Fynnjamal baca post ini, aku nak cakap.
Ini bukan bodek ah ;)

Jangan lupa saksikan Keynote di Saluran Astro Prima 1o5 ,
Konsert Keynote setaip Rabu , jam 1030 pm.
Siapa yang tengok keynote , mesti tahu bagaimana nak undi kan :)



Tengok SisFynn saya paling comel ;)


No comments: