Monday, July 19, 2010

Penuh

Jadual penuh minggu ni,sampai rasa nak pengsan menguruskan diri sendiri dengan bendera merah naik lagi ,adui sabar je la. Tapi alhamdulillah, semua berjalan mengikut perancangan. Tak selalu hidup kita dibawah kan, kali ini tanda kemenangan untuk aku. Yeah, menang lah dapat jumpe semua kengkawan balik . Ingat senang ke? Dorang semua ni kan VVIP, hihi. Dari pukul 9 pagi hari sabtu sampai lah 330 pagi hari ahad ,non-stop ! Okay aku tahu aku guna bahasa english, TANPA HENTI dalam bahasa malaysia nya.


Mari aku mula bercerita ; Hari sabtu .


Tunggu Si Nadia sampai rumah,tapi tak muncul muncul. Kesudahannya berjumpa terus di Lrt, Hang tuah. Jumpa je Makcik ni terus cari loker sebab barang banyak sangat, then jumpe Si Lyana & Adiknya; Ameera. Ohh, rindu okay time tu. Rasa mao peluk peluk je, tapi SEGAN DENGAN MEERA. huh! Hm, okay then cari kek macam tak penah datang Bb je kiteorang sebab tak jumpa kedai jual kek . Wtf ! Akhirnya mata sepet Lyana jugak jumpe, Berjayaa!


Taaadaaa, This cake for both of you ; )


Okay okay, kek sudah ada. Cari tempat pulak, mana ea ? Hm, cari tempat rooftop tu memang takde. So, terpaksa la makan kat Gasoline area rooftop la jugak. hahaa . Kedai Cina lembab tapi cool , tahu sebab apa cool ? Sebab pertama memang cool abis lah kan, sebab kedua sebab lagu lagu yang diputarkan semua favourite birthday girl; Kakya! Haha, siapa tah . Jayy chou kot? haha, tak tahu tak tahu.


Ini makanan makanan yang dipesan :)

Liyana punya

Kakya ; Blackpaper Chieken Chop

Nadia : Rendang Ayam

Kesian Meera, dia yang order dulu dia org yang terakhir makanan sampai. Very kesian to her , haha :) Dah la nak dating jap lagi, makanan boleh lembab pulak. Memang membawa padah la kan, faster faster ! katanya :)


Mari beri ucapan ; Selamat Hari Jadi Munirah ;)

Selamat Hari Jadi Ameera ;)


Dua ekor kat bawah ni perasan hari jadi dorang , padahal dua dua lambat lagi . Bulan 10 nanti , huwaaahh ;( Takpelah nanti I nak celebrate bersama ngan dia , and she twin ; Wawa. Hihi. Tunggu !!


Gambar gelap sikit lah kan, biasalah kedai hantu ni kena la gelap gelap sesuai lah dengan tema kedai ni :)


Thanks korang, spend masa bersama ;) Best sangat dapat share problem kan, rasa macam dah settle je walaupun sebenarnya belum lagi, Hahahaha. Apa pun memang syok sangat, berbaloi baloi la aku jalan kaki. Hihi!


Nexttt ! Plan nak tengok wayang sudah cancel, disebabkan tiket penuh. Yeee betul lah, penuh! Macam tak percaya je kan. Kononnya nak rehat lah, sebab dah cancel kan aktiviti nak jumpe geng rumah last sem. Akhirnyaa harus pergi jugak sebab semua ada, wah syookk ni! Tak sabar nak jumpa Babycar Alya Jolly sebenarnya, Hahaha!



Lokasi ; Castle,Ampang.
Waktu ; 1145 pm


Kesimpulannya macam ni ; kalu nampak aku gemok. Abaikan ! kalu nampak aku sakai pun abaikan, kalu nampak aku penat, lesu, letih, tidak bermaya, atau seangkatan dengan ayat tersebut tolong jangan pertikaikan. Sungguh saya tak larat ;l

Tapi saya sangat gembira, dapat jumpa awak semua.
Terima kasih yea .
Bby, sorry tinggal b seharian .


2 comments:

Anonymous said...

haha. best..! :)
thx to u alll. hahha
mwah2!

nurlinajohan said...

<3