Friday, July 16, 2010

Pilihan

Saya berharap saya dapat jumpa semua kawan kawan saya serentak , tapi apa kan daya saya bukan robot boleh ke sana ke sini secepat mungkin .Lagi pun saya rasa tak mampu lah nak buat 2 pekara dalam satu masa. Sebenarnya benda tak adalah serius mana ,tapi disebabkan saya ni seorang yang banyak sangat berfikir jadi lah benda itu rumit. Huhuhu : )


Kawan A ; Sudah tempah saya seminggu awal, dia sangat bijak. Tahu kenapa ? sbb
dia sudah tahu jadual saya sentiasa penuh dengan rutin rutin tidak berfaedah. Bagus! Saya sayang kamu.

Kawan B ; Baru sahaja bagitahu ada aktiviti best hujung minggu. Saya sudah ada hal lain, tapi saya nak pergi ,lama sudah tidak bertemu .Rinduuu .


Saya nak jumpa kawan A & kawan B sekali boleh ? haha :)
Tapi kawan C sudah bagitahu 2 minggu awal nak tengok wayang bersama. Alaa cerita MANTERA tu lah, kan baru keluar 15hb hari tu. Hm.. kesiannya saya, mcm mana nak selesaikan masalah ini.Itulah saya, berjanji pandai ! buat tak tahu .
Padan muka saya kan kan ;l




"Sesungguhnya kita memang selalu harus membuat keputusan dalam kehidupan kita kan, tak kira la sama ada pilihan yang dibuat betul atau tidak .Semua terpulang atas diri kita sendiri, jika baik . Untung lah , tapi kalau sebaliknya .... Paham paham sendiri la brother !"




P/S : Penatnya minggu ni, dah la banyak masalah tak putus putus. Pastu fikir masalah nak cari kerja lain lagi tambah kusut jiwa aku , tak ada syarikat lain ke nak ambik aku kerja ni. Haih ; (



No comments: