Monday, August 9, 2010

Bagi peluang

Last week takde apa yang menarik pun, sangat bosan ! Dan sekian kalinya, aku jadi budak skema duduk kt rumah. Nak kata takde duit, masih awal bulan. Tapi ta tahu kenapa macam penat sangat. Hm, Bie pun busy dengan reunion budak keramat . Okaylah kasi peluang lah kat dia, asyik aku je busy dengan kengkawan. Jadi sekarang aku baru tahu apa perasaan dia bila aku selalu tinggal dia, kesian betul . Hee :) Petang sabtu tu, sempat jumpe Sham kejap. Itu pun sejam lebih je. Dia biasalah, sejak sejak keje kerajaan ni ! Cuti sabtu ahad busyyy je. Takpelah kasi peluang lah kan, Damia jangan cakap lahh . Tett! :) Masa kebosanan tu, sempat jugak aku curi curi online ; Ym dengan Tirah ngekngok! Alaaa rindunya sama itu olang tuaa. Kesian kiteorg je rindu dia, tapi dia ? Alaahai busy dengan boyfie kesayangan. Takpelah lin. Kasi peluang la kat semua orang, asyikk kau je ! :DD



Teringin nak makan aiskrim kt Mcd, Sundae Chocolate satu !

Shopping sikit tok majlis berbuka puasa nanti, eceh !

Kalu haritu aku pergi buat rambut , angah teman. Kali ni turn aku pulak teman dia buat rambut, rebonding ! Tapi dia tak kasi picture nya diupload sebab masih barukan, sooooo nanti nanti la I upload okay. Ecehh, rambut raya da siapp! Puasa pun belum lagi auw, tak paham aku. Tapi makin tak paham bila ada sesetengah Mall yang da start pasang lagu raya, lagi tak paham & tak boleh blaaa !Apaa lah, kasi ramadhan datang dulu ler .


Itu sahaja untuk minggu ini, sebelum habiskan cerita kat belog ni. Aku nak ucap ;

Tahniah Eliana Aziela Nazri :)


you darlingggg !


No comments: