Friday, August 27, 2010

Bebelan pagi

Jam sekarang tepat pukul 230 , lokasi : atas katil mengadap laptop. Tah kenapa rasa macam rajin pulak nak kemaskini belog kesayangan Untungnya belog dapat tuan mcm aku kan kan , kononnya lahh! : ) Hm...Nak cerita apa eh ? Hm..okay cerita pasal diri aku dulu la.


Tadi, khamis!
Semua masalah berkaitan dengan kerja sudah diselesaikan. Aku tetap dengan keputusan aku untuk pergi , Maaf :/ Berat hati aku nak tinggalkan SKVE tapi itulah, kalau difikirkan perangai dan kerenah manusia ni. Sure,kite sendiri tak boleh nak jangka. Aku sangat simpati masih ada lagi manusia berperangai sebegitu, tapi aku tak salahkan sesiapa. Mungkin bukan rezeki aku disitu, Okay lin, habiskan sisa sisa masa kau sebaik mungkin di SKVE. Aku ada lebih kurang seminggu lebih je kat situ , then boleh start naik raya nanti boleh start kerja baru ! Andaraya tunggu kedatangan ku , haha.


Okay cerita seterusnya tentang puasa : )


Macam biasa, nak dekat last puasa ni. Macam-macam lah plan berbuka puasa yang ada, lepas tu mula lah pening nak fikir ; nak pegi ke tak ? nak pegi ke tak ? pegi tak . pegi tak . tak pegi ... haha, sampailah penat nak mengira! Huh. Tapi serius , paling tak sabar yang 4hb punya tu ; ) Rindunya mereka...Hari ni cukup 18 hari kita berpuasa, sekejap je rasanya. Tahun ni ada perubahan sikit ramadhan aku, selalu aku ponteng mesti genap seminggu. Tapi kali ni cuma 4 hari je aku pause puasa, itu pun sebab bendera berkibar. Rasanya sudah tiba masa untuk berubah kot ? Ke sebab takde kawan sekaki & sekepala setan ? Hahaha, tett!


Topik seterusnya tentang raya : )


Apa yang aku nak ceritanya, kononnya gaji masuk minggu ni kena postpone pulak ? Tak pasal pasal tak dapat shopping minggu ni, arghh! stress :l Tunggu duit peruntukan baju raya dari Abah pun tak dapat dapat ? ;l Haih, buat kali kedua frust menonggeng macam org kena sembelit tak bole berrrr ! : ) Sabar eh lin, selagi kau tak shopping raya ! Selagi tu lah kau tak rasa kenikmatan raya .Bersabarlah selagi mampu, jangan sampai aku pegi mencuri satu Mall tu dah lah ! Hahaha. Tapi rasanya raya tahun ni tak macam raya pun ada, Mak Bapak dua dua balik umah laki bini masing2 . Haih, Nasiblah ada Si Tercinta


Lagi lagi ? Boyfie .

Hello b, Thanks!
Sedikit ruang yang bermakna buat kita.
Tak sayang pun takpe, cinta lebih bermakna.
Betul, saya ikhlas.



No comments: