Sunday, August 22, 2010

Minggu Puasa Kedua

Okay sambung dari post Minggu Puasa Pertama hari tu ; )
Minggu ni , berbuka still melibatkan kwn kwn Ex- Pandan Jaya .Penat betul uruskan majlis ni, seriuslly lepas ni tk mahu dah . Pleasee jangan ! Ajak ramai , yang dapat memang terimakasih banyak banyak eh! : ) Hahaha, Apa pun thanks kt korang yang berkerjasama .Termasuk Mama pura and kikahh ! Pada mulanya mmg agak mcm cilaka mood aku, tapi bila 'sesuatu' telah dikongsikan . AKU LEGA


Lokasi ; Nailis Place, Sentul



Seperti biasa, bila aku yang harus uruskan semua. Sudah tentu picture aku paling banyakkan , haha ! Snap sana sini before berbuka , lepas berbuka pun wajib snap snap ! : ) Tak paham kan perempuan ni , suka sangat tangkap gambar . Hahaha, nasib dapat kwn memahami . Lepas aku snap kau , kau snap aku pulak okay ? haha , PANDAI !!



RM19.90 Chieken Chop
VVIP dah sampai , VVIP ke ? ahaha . Semua kononnya terkejut Hazel takde, pastu tanya banyak kali . Padahal da bagitahu ni, mmg best sangat la kan. Memang mood best giler, Bagus ! : ) Sudah sudah mari borak yang mana ada, yang takde usah difikirkan . Serabut gwue !
Ini salah satu tempat ditempat lain, saja snap untuk tontonan sahabat unisel ; )

Perut dah kenyang kan, boleh bersurai semua. Masing-masing busy dengan tanggungjawap rumah tangga : ) Aku ? Aku menjanda malam , so mmg free . Sambung lepak kt Kedai Aizat, dalam hati " Aizat tak join, pegi kedai Aizat. Motiff ! " Bukan Aizat Af boyfie I tu lah , ni Aizat budak sekolah, haish ! :)

Bye-Bye !
Tunggu nextttt plan okayy

No comments: