Monday, August 16, 2010

Minggu Puasa Pertama

Alhamdulillah buat masa ini ,aku masih berpuasa.
Sabtu lepas, Majlis berbuka puasa bersama adun Ampang.
Malangnya Adun KG PANDAN takleh join, hukhukhuk.
So, yang dapat join pun Adun tengelam timbul.Huhu ; )

*disebabkan aku yg dipertanggungjawapkan utk membooking tempat, so terpaksa lah datang awal ! and bila da dtg awal kena la berjalan jalan, bila da berjalan harusla snap gambar gedik seketika kan, haha.Jomm layan !





Attd ; Lin , Pisang , Sara *kwn pisang , Mia , Afiq , Huda & Eryy.
Location ; Ayam Penyek, Wangsa Walk.
Status ; Takboleh nak blaa !


Daging penyek RM7

Ayam penyek RM8


Lepas selesai berbuka, pergi singgah club karaoke ! Haha, orang sebok terawih kumpul pahala, kami sakan nyanyi . Aduiyai apa nak jadilah budak zaman sekarang ni, haha ! Terima kasih kepada penaja Tesco Holding (Pisang) kerna menaja kami . Yelah da jadi businesswoman haruslah kan, hahaha .


Lepas sakan karaoke, tunggu Adun Sham datang kt Wangsa Walk.Lepakingg time, sempat snap picture ngan pisang. Minah ni bukan selalu boleh jumpe, haish. Mesti ada yang heran macam mane aku boleh okay ngan dia kan, Haaa. Ini semua mia punya kerja lah, siapa lagi . Hahahaa ! Tambah aku ni kan suka memaafkan orang, ye mekasih ye atas sifat kebaikkan itu Ya-Allah . Huhu..


Sampai je Sham, terus gerak pegi danau kota ; ) Apa bikin ? tah lah, aku pun ta tahu bikin apa. Selalu jejalan cuci mata je, tak beli pun . Kaedahnya selalu macam tu tau, bila ada duit nak beli takde yang berkenan . Tapi bila tak ada duit, ada je yang cantik cantik . Memang ' baa alip baa yaa ' lahh kan . Hahaha , Kalu nama pun danau kota ! TAK SAH kalu tak makan steamboat singgit .huhu, padahal da kenyang. Tapi boleh bedal lagi , erkk ! Dorang lah, aku takk : ) Penat berjalan ditengah kota, perut baru berbunyi . Mailis lah jadi sasaran, wah gitu ! haha , Rasanya baru minggu lepas aku melantak chaa keuw teaw lazat berkrim kat situ . Orang memang tak putus putus datang , beratur jangan cakap lah. Aku awal awal dah cakap takmo beratur , pleasee ! kaki mahu putus dah . Hehehe

Ahad : Makan simple je :) Beli makanan kat bazaar Dato' Keramat / Setiawangsa makan disini :) Air Buah Gelas Besar terbaik di Keramat , hehe ! Jimat sangat okay .




TUNGGU MINGGU SETERUSNYA PULA !!!

No comments: