Wednesday, August 25, 2010

Past

Alhamdulillah,sesungguhnya Allah itu Maha Adil . Semalam aku di Uji teruk, hari ini Allah s.w.t berikan aku kebahagian. Aku puas : ) Akhirnya penantian aku terbalas , lulus jua kesudahannya. Ini adalah salah satu azam aku tahun 2010 ni, buat julung kalinya. Azam aku dapat ditunaikan.Alhamdulillah !!



Hello kawan, I dah ada lesen skrg.
Selesai lesen motor hari tu, harini selesai lesen kereta pulak.
Yes ! haruslah happy kan.

Abah & Mak , jaga-jaga kereta anda okay.

Kalu dulu kuar balik lambat , sekarang risau kuar tak balik balik.

Hahaha ! you :*)
Mwah



Teringat dulu masa zaman budak-budak kan, kalu buat pekara yang membanggakan je mesti dapat hadiah, salah satunya adalah teddybear ! pastu mula lah posing sana sini konon nak jeleskan adik beradik . Hahaha ~


No comments: