Tuesday, October 5, 2010

Birthday!

Alhamdulillah, genap umur ku 22 tahun ; )
Even mood tak berape nak happy,tapi aku lalui jugak hidup aku seperti biasa. Taknak la manja kan diri sangat, kalu ta happy pun nak buat buat happy jeh. Malas nak runsingkan mood,kesian kat diri sendiri sebenarnya. Tahun ni sambut birthday dengan kesihatan yg kurang baik, demam still menemani, hidung masih setia pada virus virus ,tekak plak masih berpacaran dengan lendir lendir kuning, yucks :/ Haha,sekali sekala cerita kekotoran pada diri. Sorry! Jangan ada yang muntah depan lappy dah la. Apa pun thanks kat semua yang wish tak kira la kt fb ke, ms ke , tagged ke, formspring ke, belog ke , mane lagi . Apa apa lah, Mekasih yea : )


Jutaan terima kasih jugak kepada Maxis yg kasi CALLFREE tapi tak boleh nak guna sebab......... Hahahah,suara takde. Buat pertama kalinya yaaaa, kalu tidak. Memang gosip sana sini lah jawapnya..Haha, Malam birthday Mia cuba buat surprise utk birthday aku. Tapi seperti kebiasaan, dia punye surprise tk penah menjadi. Serius fail ! : ) Hahahaha, tapi takpe. At least dia ingat, thanks Sham && Nurwan jugak.

Thanks Yaya & Sham
Lain kali takmo suprise yea,tengok sia sia takde picture bersama. Mana taknya,aku da nak tido. Dah pakai baju tido dah kottt, mmg takla kan aku nak bergambar.Hee,sorry

Ini Shamsham kasi , romantik kan dia ; )

Lagi sekali celebrate, along belikan. Okay yg ini mmg fav.
Blueberry, Nyum.Nyum -_-

Pergi kerja, Vv plak kasi coklet. Mekasih kawan baru

Ini sebenarnya salah satu hadiah buat hari jadi saya, tapi saya dpt awal ; )
Mekasih Abah & Mama Lynn..

**********************************************


My last birthday celebration with them
Thanks korang,winduuuu lah.


video

2 comments:

Anonymous said...

okeyh terharu tgk video tue emmm
sedihh :'( x sangka ade lagi emm

seronoknya kite dulu dulu kn
bye!

nurlinajohan said...

akan selamanya ada di lapppy ini.