Wednesday, September 29, 2010

Magika

Balik kerja harini terus bie ambik bawak pergi tengok Magika. Aku memang nak sangat tengok cerita ni, biarlah orang nak cakap cerita melayu tk boleh nak pakai ke apa ke ! Janji aku nak jugak tengok, tak kira tak kira. Bie sebenarnya tak minat,aku tahu dia tk suka. Tapi dia layankan jeh kemahuan aku sebab taknak gado. Kesudahannya gado jugak kejap dalam panggung sebab berebut bebola jagung.haha! lain macam je eh bunyinyaaa : )

Berapa bintang ea nak kasi ; Nanti aku pikirkan dulu ( ;

Snapppp ! Alaaa,separuh plak.
Lagi sekali yeaa,hee ..

Snapp! Okay ,boleh la ni.
Menunjukkan dua dua tak mandi lagi, balik kerja terus pergi.Semangat lebih!!


P/s pertama : Saya dah rasa sayang dia balik, hee :)
Nak bisik sikit "I you jan! "

P/s kedua : Dia ingat saya heran agaknya? kesian.
Tekkktikkk lama la lu pakai minah.




No comments: