Friday, September 24, 2010

Open house ke Birthday party ?

Oh tidak,open house sana sini nok. Aku bukan ta mahu pegi, mahu sangat tapi takut misi aku tak berjaya plak kan. Hahaha,tapi disebabkan rumah Shaq ni mmg tak penah pergi . Ambik kesempatan lah untuk pegi ;) Okay muka kawan kawan pun da agak berbeda, jangan tanya kenapa ea. Perubahan cuaca namanya, Nak kata aku sombong ? Kau tu apa ? Haha, kekwat lebih kan. Jangan tanya aku apa itu kekwat yea sayang..G rajinkan diri buka kamus dewan bahasa, sebab aku sendiri pun dengar orang cakap, haha!


First sekali thanks kt Lysa sebab kalau tak de dia, aku pun tak dpt makan free :) Haha, sedap okayy! Mak lysa masak, masakan orang jawa memang sedap sedap semuanya. Tetiba teringat kt Nenek ;( Ohh tidak sekali lagi, haha..Bestlah malam tu, happy giler ! Lama dah tak rasa bahagia mcm tu, haish. Mekasih yea Zana :( Rupa rupanya baru tahu yang Zana & Lysa satu tadika ngan aku, agak bengong jugak lah .Dah tua bangka baru kenal kawan setadika dan yang penting sekolah agama pun sama walaupun aku alipbata pun fail. Hahaha! Tettt.

Jom layan gambar gambar perempuan melayu terakhir yang semangat sangat pakai baju kurung padahal tuan rumah pun santai jeh, haha.Kecoh la lu lin!!!


Malam tuh celebrate sekali birthday Lysa , Hee.
Happy Birthday Lysa Darling
Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki & dipercepatkan jodoh.
Yeee ,tak lama jeh lagi. Tahun depan cekmek molek ni da nak jadi bini orang dah!

Hello Birthdayy Girls

Tiuppp -_-

Seisi suap menyuap :)

bukan BFF tapi KSM (kawan sampai mati / mampus)


Sebelum tamatnya riwayat kek ;) Aku memang hantu kek,tapi disebabkan da kenyang yang teramat sangat dapat jamah sikit jeh. Kalu tak, memang da licin da. Tak sempat nak snap picture kek ni . Hahaha, Itu sahaja buat masa nih, esok ada potluck raya plak kt Office. Nanti akan diceritakan kisah kisah di Office baru yea. Byebye semua!!



No comments: