Saturday, September 18, 2010

Open Close

Bagi aku gelak besar dulu bole ? HAHAHHAHAHA !
Okay,skrg aku nak gelak kecik pastuuuu nangis . Hee :' (

lin control sikit perut kau yg berlipat lipat tu yea, haha .kesah ? -_-


Tak tahu nak starting macam mane, sepuluh kali aku taip ! sepuluh kali aku delete balik ? hee , Adui,pendekkan cerita jeh lah ea. Aku minta maaf kepada semua sahabat yang jemput aku dtg Open House korang yg aku ta dtg. 5 jemputan telah dicancelkan dan aku ambik keputusan utk tidak pergi mane mane rumah terbuka tersebut .Harap Maklum! Kesudahannya, Open House di Pavilion menjadi pilihan hati , haha ! Tengok gelagat orang ramai plus sales yang ta sudah sudah tu ,dapatlah hilangkan demam aku sikit ! Mekasih yea
okay,ini cousin jauh yang da lama ta jumpe :)
Pidaus nama dia, mai dari Penang, Anak PakNgah !

Lama takde picture ngan bie dalam belog kan, hee :)
Opss, aiskrim tu bukan budak demam punya ea.

Ada org kata lin da bahagia mcm dulu.
Jom b ! tunjuk kt dorang,kite bahagia.eceh ! ; )

Itu sahaja untuk malam ni,penat sangat ! nak tido lahh : )
Goodnite semua ! Byebye.


P/s : Happy Birthday Aina : )

No comments: