Sunday, September 26, 2010

Perak Town

Finally sampai jua di Perak, bandar kelahiran b : ) Bandar ke kaedahnya? haha, Banyak giler dugaan nak ke sana, last minute plan memang la mcm ni kan..Tapi Alhamdulillah selamat pergi dan selamat balik, takde la masalah besar mane pun ! yang kecik kecik tu aku cuba tepis sikit sikit lahh. Tujuan ke sane, kawan b kawen. Tahniah Ejal ! Dapat anak ketua kampung ea, hah. Gempak tk gempak budak keramat , ecehh! Ni semua kawan kawan kecik2 la ni, so nak taknak kena lah pegi. Walaupun minggu pertama aku berkerja hari sabtu kan, kalu da lama keje bole la aku buat hal sikit sikit. Ni baru seminggu mane mungkin aku ponteng, nak taknak kena la penat sikit. Takpe kawan punya pasal, lin kan! : ) Besttt

Nampak tu ? Kuala kangsar, tol pertama RM30.
Motif bagitahu, sebab belum gaji lagi. So,kena berkira sikit.
HAHAHAHA.Aku gelak besar ni weh, hee!

Dalam perjalanan, kejap gaduh kejap baik.
Motif ? Sbb dua dua penat baru balik kerja.
Memang aku gelak besar kali kedua la kan,
HAHAHAHAHA

Sampai je sane kenduri pun da abis, tinggal Majlis Potong Kek je.
Haa, aku tk sempat nak bersiap terus ke rumah pengantin .
Sekali lagi la aku gelak besar, HAHA.
Senyum paksa je tu, dalam hati mengamuk2!!

Ini sebahagiannya, selebihnya diluar.

Okay b,jangan buat muka ketat.
Da selamat semuanya kan, tunggu turn kita plak ehh.
Ecehh! -__-


No comments: