Friday, September 17, 2010

Sakit

Salam Jumaat Semuaaaaaaaa ; )


Okay aku masih tak sehat , masih lemah , masih demam , masih sakit . Oh bukan minta simpati , cuma berharap secebis doa buat mengubati kesakitan ini. Isnin depan sudah mahu mula pekerjaan baru , takkan nak lemah longlai sebegini . Haih ! : ( Sudah ku perkuatkan diri untuk tidak nampakkan diriku sakit,tapi masih sama. Ubat sudah habis aku telan, pantang larang sudah puas aku patuhi tapi masih sama jua. Yang ruginya semua Open House tak dpt nak pergi, mungkin ada yang terasa hati . Maafin ea kawan kawan , kali ni jujur katakan saya tak berdaya : ( Ruginya demam waktu raya begini, makan semua benda hanya rasa satu ; TAWAR !



Segala ubat klinik sudah abis aku makan, tapi demam masih menemani . Risau plak, terus ke Hospital Ampang . Check darah , takut takut denggi plak ! Alhamdulillah doctor cakap demam biasa jeh,tapi mungkin aku tak consistant makan ubat .Itu yang ta baik baik ,banyak main nih! Hee. Thanks to Angah ! dia lah jadi nurse aku sepanjangan kesakitan ini . Kawan kawan mane ? semua lari .Takut berjangkit kott ?? haha, takde ah .Lin sedapkan hati jehh . Ada yang ta pecaya aku demam, tapi takpe . Aku paham, sebab aku kan pelakon . Kalu cakap demam pun org ingat aku badut buat lawak bodoh atas pentas , haha kesian tak ? Ada yang msg nak datang rumah beraya , sorry sayang! Bukan ta nak kasi datang, mood tak mengizinkan & Ada yang msg jemput datang open house , again sorry : ( Kesihatan saya tak mengizinkan.


Orang kata ;
time sakit ni lah baru ingat Allah, time sakit ni lah nak tahu mana kawan , time sakit ni lah nak tahu mana yang lebih hargai kita , time sakit ni lah nak tahu bererti atau tidak hidup ini sebenarnya . Lin, ini semua pengajaran buat kau . Take care sayang !

2 comments:

Anonymous said...

ko denggi ke? huhuhuhu.
jauhi kamera.:)

nurlinajohan said...

kau sapa? haha.
doc cakap demam biasa jeh.