Wednesday, September 1, 2010

satu.


Hari Pertama Berpuasa dalam bulan September, sebenarnya dah 22 hari ;) Sekejap je kan, pejam celik pejam celik lagi seminggu je nak RAYA . Syokkkk Woo !

Hari ini, turn Along & Abg. Lan pula belanja berbuka. Thanks Yaa !
Masih di tempat yang sama, lokasi ini telah menjadi Restoran Kegemaran keluarga saya. Mahal , tapi puas hati. Bila dapat berkumpul satu family macam ni terasa macam bahagia pulak . Hm.. Terasa zaman kecik kecik je, kalu lah kami semua masih begini. Kan best Apa pun saya tetap bersyukur, saya masih dapat merasai kebahagian sebegini. Alhamdulillah !


Nara Restoran.

*Okaylah nak balik klang lama da,bye!

No comments: