Friday, October 15, 2010

Aku dapat makan FREE!

Harini makan semua ditaja oleh Fatah sendirian berhad, Haha.Mekasih Fatah
Pepagi aku da bangun sebab nak breakfast dengan officemate, Mcd lah jadi sasaran, hee. Salah satu bestnya company Andaraya ni adalah semua kawan kawan mmg masuk kepala walaupun umur mereka jauh berbeza dari aku, bile berborak rasa mcm sebaya jeh. Kdg kdg sampai lupe dorang lagi atas dari aku, ke aku yg mmg bergaul mcm org tua? haha,bukan org tua la. bergaul secara matang kononyaa. Ecehh, bestbest


Menu Mcd : )

Thanks Shahrin snap picture kiteorg ; )
hahaha,kesian picture dia takde.

Lunch hour plak,kami ke Warung d Angsana Hilir, Nyum Nyum makan laksa. Syokk abis, selalu makan nasi nasi nasi,MUAKKK dah. Memang bertambah terbaik apabila sekali lagi Fatah belanja. Wahh! Memang tak keluar duit langsung aku arini, bestnyaa ; ) Hihi. Mood pun terbaik lah harini,aha.

On the way ke Angsana Hilir, Naik kereta Fatah ; )

Okay start kerja kembali okay Eva Mardina
mItu sahaja buat hari ni, wa nak keluar ngan adik beradik wa plak. Hee : )

No comments: